خبرگزاری کار ایران

بارش برف ارتفاعات سپیدان را سپید پوش کرد؛

امدادگران هلال احمر ۳۸ نفر را از محاصره برف نجات دادند

کد خبر : ۱۵۵۷۲۷

در پی بارش برف بامداد پنجشنبه ۷ اسفند ماه در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی شهرستان سپیدان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان ضمن نجات ۳۸ نفر و رهاسازی ۸ خودرو گرفتار دربرف، به مصدومان یک حادثه رانندگی امدادرسانی کرد.

شیراز - ایلنا: در پی بارش برف بامداد پنجشنبه ۷ اسفند ماه در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی شهرستان سپیدان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان ضمن نجات ۳۸ نفر و رهاسازی ۸ خودرو گرفتار دربرف، به مصدومان یک حادثه رانندگی امدادرسانی کرد.

به به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رئیس جمعیت سپیدان با اشاره به تماس تلفنی واحد آتش نشانی این شهرستان با پایگاه امداد و نجات بین شهری ستاره دالین مبنی بر گرفتار شدن ۵ نفر در منطقه سعلکی کوه رنج گفت: در پی این تماس تلفنی، امدادگران با یک دستگاه آمبولانس به منطقه یادشده اعزام و پس از ۲ ساعت عملیات امدادی، هر ۵ نفر را به مرکز شهرستان انتقال دادند.

محمد میثم رحیمی همچنین از امدادرسانی به ۸ خودرو گرفتار در برف در محور مواصلاتی سپیدان - کمهر خبر داد و افزود: امدادرسانی به مصدومان یک حادثه واژگونی خودرو در محور شیراز– سپیدان از دیگر اقدامات نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری ستاره دالین در این شب برفی بود.

وی اضافه کرد: امدادرسانی درون شهری نیز در دستور کار امدادگران جمعیت هلال احمر سپیدان بود و پایگاههای امداد جاده‌ای این جمعیت برای پذیرش و اسکان مسافران گرفتار در برف و درراه مانده آمادگی کامل داشتند.

رحیمی با بیان اینکه یک تیم امداد کوهستان با تجهیزات کامل، آماده انجام عملیات‌های امدادی در مناطق صعب العبور شهرستان سپیدان است، تصریح کرد: عملیات امدادی شامگاه برفی چهارشنبه ۶ فروردین ماه، از ساعت ۲۱:۴۰ آغاز شد و در ساعت ۳:۲۰ بامداد روز پنج شنبه۷ فروردین ماه به پایان رسید و با انجام این عملیات‌ها درمجموع ۳۸ نفر نجات یافتند و به ۲ مصدوم نیز به صورت سر پایی خدمات امدادی ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز