خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اورژانس فارس:

محورشیراز – اصفهان پرحادثه ترین محور استان است

کد خبر : ۱۵۴۰۹۰

حوادثترافیکی ۲۵ درصد کل ماموریتهای اورژانس را به خود اختصاص داده و در این راستا طی یک سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ ماموریت نسبت به سال قبل کاهش داشته‌ایم.

رئیس مرکز اورژانس فارس گفت: محورهای شیراز به اصفهان، شیراز به بوشهر و شیراز به فسا و بندرعباس را از پر حادثه‌ترین محور‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، کامران فیروزی ظهر یکشنبه در خصوص عملکرد مرکز اورژانس فارس در سال ۹۲ گفت: حوادثترافیکی ۲۵ درصد کل ماموریتهای اورژانس را به خود اختصاص داده و در این راستا طی یک سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ ماموریت نسبت به سال قبل کاهش داشته‌ایم.

رئیس مرکز اورژانس فارس ادامه داد: ۴۷ هزار مصدوم ترافیکی از این مرکز خدمات گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۷۲۰ مورد فوتی به دلیل حوادثترافیکی در فارس شاهد بودیم، گفت: ۷۷ درصد این آمار در جاده‌های استان و مابقی مربوط به داخل شهر است.

فیروزی یکی از ماموریت‌های این مرکز ارایه خدمات به زنان باردار است که در این راستا طی یکسال گذشته ۱۷ نوزاد در شهرستان‌ها و هشت نوزاد شیرازی در ماموریت‌های اورژانس متولد شدند.

وی از تولد ۲۵ نوزاد فارسی طی یکسال گذشته در آمبولانس‌های این مرکز خبر دادو افزود: در زمستان امسال ۵۰۰ مورد گاز گرفتگی گزارش شده که افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم که منجرب به فوت ۳۳ نفر شد.

فیروزی افزود: اورژانس هوایی فارس نیز طی یکسال گذشته فعالیت‌های مختلفی را داشته که هر پرواز حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز