خبرگزاری کار ایران

با همکاری دانشگاه و صنایع الکترونیک شیراز؛

دومین کنفرانس ملی سامانه‌های مراقبتی پسیو در شیراز آغاز به‌کار کرد

کد خبر : ۱۵۲۹۶۰

از صبح امروز چهارشنبه دومین کنفرانس ملی سامانه‌های مراقبتی پسیو، با همکاری دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر و صنایع الکترونیک شیراز، آغاز به‌‌کار کرد.

شیراز - ایلنا: از صبح امروز چهارشنبه دومین کنفرانس ملی سامانه‌های مراقبتی پسیو، با همکاری دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر و صنایع الکترونیک شیراز، آغاز به‌‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، دبیر دومین کنفرانس ملی سامانه‌های مراقبتی پسیو شیراز، صبح امروز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه در حاشیه برگزاری این همایش ملی گفت: کنفرانس ملی دوروزه سامانه‌های مراقبتی پسیو دو روزه است و با حضور اساتیدی از دانشگاه‌های سراسر کشور و مسئولان و پژوهشگران صنایع الکترونیک و مخابراتی برگزار خواهد شد.

عزیزالله جمشیدی هدف این گردهمایی را تبادل نظر متخصصان در موضوع سامانه‌های مخابراتی عنوان و تصریح کرد: ۱۴۶ مقاله به این همایش ارسال شده که ۸۴ مقاله در داوری پذیرفته و ۲۰ مقاله ارایه خواهد شد.

وی محورهای هشت‌گانه این کنفرانس را شامل مراقبت‌ و رهگیری پسیو رادیویی، مراقبت و رهگیری پسیو سوناری، مراقبت و رهگیری پسیو صوتی و لرزه‌ای، مراقبت و رهگیری پسیو الکترواپتیکی، مراقبت و رهگیری پسیو مغناطیسی، کاربردها و نیازهای عملیاتی، سیستم‌های cominet و elint و فناوری‌های مرتبط شامل آنتن‌ها و مدارهای گیرنده، سنسورها، پردازش‌های آرایه‌ای، الگوریتم‌های پردازش سیگنال و ردگیری و شبکه‌ و ادغام داده‌ها، بیان کرد.

جمشیدی ارتباط بین دانشگاه شیراز و صنایع الکترونیک شیراز را مطلوب توصیف و تاکید کرد: هم‌اینک از ۲۴ عضو هیات‌علمی دانشکده برق و کامپیوتر شیراز ۱۷ نفر دارای تخصص مخابراتی هستند.

گفتنی است قراربود امیر دریادارحبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز به عنوان سخنران در این همایش شرکت کند که چنین اتفاقی رخ نداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز