خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی:

گاه با برخی مسائل یا اعداد به‌درستی برخورد نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۹۲

فارس از استان‌های توانمند در زمینه‌ی کشاورزی است که محصولات تولید شده این استان حدود ۲۳ درصد از صادرات غیرنفتی را به‌خود اختصاص می‌دهد.

شیراز - ایلنا: معاون منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی گفت: اگر اشتباهی در جایی حادثشد نباید به واسطه آن خدمت بیش از ۲ هزار پرسنل یک سازمان را زیرسئوال برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدعلی جوادی که ظهر امروزدوشنبه ۱۹ اسفند در مراسم تودیع و معارفه روسای جهادکشاورزی استان فارس شرکت کرده بود با اشاره تلویحی به پرونده تخلف اداری در یکی از ادارات استان فارس گفت: گاه با برخی مسائل یا اعداد به‌درستی برخورد نمی‌کنیم، کشور قوه‌ی قضائیه دارد، قانون دارد، نباید به‌راحتی همه فعالیت‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد.

وی با تاکید بر این نکته که وزارت جهادکشاورزی درکنار کارکنان سازمان جهادکشاورزی فارس قرار دارد، خاطرنشان کرد: براساس قانون باید مسائل ابتدا رسیدگی شده صحت آن تایید و حکمی صادر شود آنگاه در خصوص آن خبر منتشر کنیم.

جوادی وی در عین‌حال بر لزوم ایجاد آرامش در سازمان جهادکشاورزی فارس تاکید و تصریح کرد: فارس از استان‌های توانمند در زمینه‌ی کشاورزی است که محصولات تولید شده این استان حدود ۲۳ درصد از صادرات غیرنفتی را به‌خود اختصاص می‌دهد.

در این مراسم با قدردانی ازمحمدحسن طلعتی، سرپرست جهادکشاورزی فارس، قاسمی به‌عنوان رئیس این سازمان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز