خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفت؛

اهداء کمک هزینه خرید جهیزیه به ۱۳۰۰ زوج جوان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۸۹

توانمند سازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با حفظ کرامت و عزت نفس از طریق تقویت بنیان خانواده همواره مورد توجه این نهاد بوده و در برنامه تحول کمیته امداد نیز به این مهم توجه خاصی شده است.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از اهداء کمک هزینه خرید جهیزیه به ۱۳۰۰ نوعروس تحت حمایت خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) این نوعروسان از کمک هزینه خرید جهیزیه بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازشیراز، " علی الهیاری " اظهار داشت: توانمند سازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با حفظ کرامت و عزت نفس از طریق تقویت بنیان خانواده همواره مورد توجه این نهاد بوده و در برنامه تحول کمیته امداد نیز به این مهم توجه خاصی شده است.

وی افزود: بدیهی است که یکی از محورهای اساسی تقویت بنیان خانواده توسعه سنت حسنه ازدواج و تشکیل خانواده بین جوانان می باشد که ضرورت دارد افکار عمومی و بخش قابل توجهی از سرمایه های مادی و معنوی و اجتماعی در جهت تقویت و تحکیم این امر مقدس بسیج بشوند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ادامه داد: به هر زوج مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهداء شد تا انشاء الله زندگی مشترک را با الگو گرفتن از زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) که اسوه و الگویی برای یک زندگی موفق می باشد، آغاز کنند.

" الهیاری " در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: با توجه به این که موفقیت ازدواج مد نظر این کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشد که در همین راستا علاوه بر اهداء جهیزیه به زوجین تحت حمایت جلسات مشاوره ازدواج و کلاسهای آموزشی در سرفصلهای دینی و اخلاقی، روانشناسی ارتباط همسر و آیین همسرداری، بهداشت خانواده جهت آنان برگزار می نماید و زوج های که شرایط تسهیلات خوداشتغالی این نهاد را داشته باشند این تسهیلات به آنان پرداخت می شود.

وی گفت: هم اکنون ۴ هزار زوج در نوبت تحویل جهیزیه قرار دارند که به علت کمبود اعتبارات دولتی مشارکت موسسات خیریه و خیرین محترم را می طلبد.

الله یاری تصریح کرد: اگر موسسات خیریه نیمی از کمک سرانه جهیریه ۵ میلیون ریال به مددجویانی که هم تحت حمایت خیریه ها و هم تحت حمایت کمیته امداد بهست کمک کنند، معادل آن نیز این نهاد به زوجین کمک می کند.

وی افزود: خیرین محترم جهت مشارکت در این امر خیر می توانند کمکهای خود را به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ بانک ملی شعبه دانشگاه شیراز بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس واریز

نمایند و یا به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان مراجعه و کمکهای نقدی و غیر نقدی جهت امر جهیزیه به این نهاد اهداء کنند.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ هزار و ۴۲۵ زوجاز خدمات جهیزیه و هدیه ازدواج به مبلغ ۴۸ میلیارد ریالبهره مند شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز