خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودار زاده:

باید حضور زنان در اقتصاد مقاومتی پررنگ تر شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۷۹

نقش زنان در عرصه کار و تولید کشور و تقویت نهاد خانواده قابل انکار نیست و امروز زنان کارگر باید در اقتصاد مقاومتی حضور داشته باشند.

شیراز - ایلنا: سهیلا جلودارزاده بابیان این مطلب که امروز اقتصاد مقاومتی می‌تواند کلید حل مشکلات اقتصادی ما باشد افزود: باید حضور زنان در اقتصاد مقاومتی پررنگ‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت که بعد از ظهر امروز جمعه ۹ اسفند در مراسم سالروز استقرار خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر سخن می‌گفت، با اشاره به اهمیت سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی افزود: همبستگی ملی و خرد جمعی می‌تواند نقش به سزایی در حل مشکلات اقتصادی داشته باشد.

رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور خاطرنشان کرد: همه باید برای ساختن کشور و افزایش تولید و ثروت ملی با بهره گیری و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی این امر مهم را تحقق بخشیم.

جلودارزاده با تاکید بر جایگاه زنان در عرصه کار و تولید و نقش ویژه آنان در اقتصادی مقاومتی افزود: نقش زنان در عرصه کار و تولید کشور و تقویت نهاد خانواده قابل انکار نیست و امروز زنان کارگر باید در اقتصاد مقاومتی حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم حضور زنان در اقتصاد کشور گفت: با افزایش حضور روزانه و پررنگ‌تر زنان در چرخه اقتصاد می‌توانیم با اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولید داخلی قدم‌های مثبتی را برداریم.

جلودارزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری و پتانسیل‌های موجود در منطقه لامرد و مهر افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی، طبیعی و منابع و طرح‌های موجود باید تمامی سرمایه گذاران و صنعتگران از فرصت‌های موجود در جهت توسعه اشتغال استفاده نمایند.

مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت کشور با تاکید بر ایجاد زمینه کارآفرینی افزود: دولت تدبیر و امید در راستای ترغیب و تشویق صنعتگران و کارآفرینان با نگاه ویژه به تولیدات داخلی و حمایت از صنعت نیز وزارت صعنت، معدن و تجارت در جهت هموار نمودن مسیر برای صنعتگران و توسعه اشتغال هماهنگی قابل توجهی را برای بین بخش‌های مختلف مدیریتی بوجود آورده است.

در حاشیه این گردهمایی با صدور حکمی از سوی جلودارزاده نجمه کیمیایی یکی از فعالین صنفی حقوق زنان کارگر به عنوان رابط اجرایی زنان کارگر شهرستانهای لامرد و مهر معرفی شد.

در پایان مراسم، بیانیه زنان کارگر شهرستانهای لامرد و مهر که خواستار پیگیری و رفع مشکلات خود از مسئولین کشوری و شهرستانی شده بودند، قرائت شد و زنان کارگر شهرستانهای لامرد و مهر با اهداء لوحی از زحمات رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور جلودارزاده و نائب رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور خانم وحدت در پیشبرد اهداف جامعه کارگری زنان مراتب تقدیر و تشکر را به عمل آوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز