خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی:

امام خمینی(ره) هویت از دست رفته ما را احیاء کرد

کد خبر : ۱۴۹۴۰۲

امام خمینی(ره) با کمک خداوند و مردم موفق شد که انقلاب را به پیروزی برسانند و این کشور را از فساد نجات دهد.

ایلنا: حجت الاسلام محمدی گلپایگانی ظهر پنج شنبه در ششمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد فارس، بوشهر و هرمزگان گفت: عنوانی که شیراز پس از سفر مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) به دست آورد، شایسته این شهر است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازشیراز، رییس دفتر مقام معظم رهبری بابیان این مطلب که در دوران حکومت پهلوی تلاش هایی شد که این شهر به فساد کشیده شود که یکی از برنامه های آنها برگزاری مراسمی به نام جشن هنر بود.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) با کمک خداوند و مردم موفق شد که انقلاب را به پیروزی برسانند و این کشور را از فساد نجات دهد.

حجت الاسلام گلپایگانی تاکید کرد: امام به ما عزت داد و هویت از دست رفته ما را احیا کرد به خصوصی برای ما روحانیون که امروز فرمانده کل قوا یک مجتهد و مرجع تقلید و یک فرزند پیغمبر است.

وی تصریح کرد: فساد به این سادگی ریشه کن نمی شود اما مسیر و جهت درست است.

وی یادآور شد: امروز دنیا التماس می کنند که به گونه ای با ما رابطه برقرار کنند اما رهبر بیدار ما که روشن هستند تمام نقشه هایی که هزاران فکر شیطانی برای نقشه ریخته با یک کلام و سخنرانی، بافته های آنها را ریشه کن می کنند.

حجت الاسلام گلپایگانی تاکید کرد: دشمن می خواهد ما نباشیم اروپاییها در مقابل آمریکا ذلیل هستند و خانمی که بیشتر به اسکلت شبیه است شده سیاست مدار و این دورغگو می خواهد راستی ازمایی کند، اینان جهان خوار هستند و حیواناتی هستند در لباس تمیز و اتو کرده که در حال چاپیدن مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز