خبرگزاری کار ایران

در پی شهادت دو تن مامورین نیروی انتظامی فارس صادر شد؛

پیام تسلیت استاندار فارس به مناسبت شهادت دو تن از ماموران ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۵۱

در پی شهادت دوتن از ماموران جان برکف نیروی انتظامی فارس که سه شنبه گذشته دردرگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نایل شده اند، استاندارفارس پیام تسلیتی صادر کرد.

شیراز - ایلنا: در پی شهادت دوتن از ماموران جان برکف نیروی انتظامی فارس که سه شنبه گذشته دردگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نایل شده‌اند، استاندارفارس پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از شیراز، در پیام تسلیت سیدمحمد احمدی یک نسخه از آن نیز به دفتر ایلنا در فارس ارسال شده آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

دفا ع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

این آخرین باری نیست که دلهای نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند انقلاب، آماج گلوله‌های خشم سوداگران مرگ قرار می‌گیرد و آنان ادامه حیات خود را در آلوده کردن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم می‌دانند. و دست شوم آن‌ها نهال ثمر بخش انسانهای والائی را قطع می‌کند که همواره جان عزیز خود را برای نثار در راه خدا در دست گرفته‌اند.

بی‌شک قرار گرفتن نام جمهوری اسلامی ایران بر تارک مبارزه با بلیه شوم مواد مخدر در جهان، مرهون شهادت، جانفشانی و پایمردی مجاهدان این عرصه است که با تقدیم همه هستی خویش به نبرد بی‌امان با اهریمن تباهی و نیستی برخاسته و بنه درجه رفیع شهادت نائل آمدند. عملیات شهادت طلبانه فرزندان عزیزمان در نیروی انتظامی استان فارس در درگیری اخیر شهرستان خرامه که موجب به شهادت رسیدن شهیدان ستوان دوم احمد جوادی و استوار دوم محمد حسین رحیمی گردید قطره‌ای از دریای بیکران این مبارزه جانانه است.

اینجانب شهادت این عزیزان را به محضر امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ضل العالی) خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی استان و مردم شهید پرور فارس تبریک و تسلیت عرض نموده، برای مجروحین این حادثه از خداوند بزرگ شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز