خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

با شرایط موجود اجرای طرح‌های جدید عمرانی پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۵۳

با وجود شرایط موجود انتظارات برای اجرای طرح‌های جدیدعمرانی، پذیرفتی نیست و ما به مدیریت صحیح برای توزیع مناسب اعتبارات نیازمندیم.

شیراز - ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: با وجود شرایط موجود انتظارات برای اجرای طرح‌های جدیدعمرانی، پذیرفتی نیست و ما به مدیریت صحیح برای توزیع مناسب اعتبارات نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، خلیل رضائیان پیش از ظهر امروز شنبه ۳ اسفند در جمع فرمانداران شهرهای استان فارس، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف و اتمام طرح‌های نیمه تمام استان گفت: باید با برنامه ریزی و اولویت بندی طرح‌های نیمه تمام، گام موثری برای بهره برداری از آنان برداریم.

وی افزود: با وجود شرایط موجود انتظارات برای اجرای طرح‌های جدید، پذیرفتی نیست و ما به مدیریت صحیح برای توزیع مناسب اعتبارات نیازمندیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس جذب سریع اعتبارات و پیگیری مستمر طرح‌های ملی و استانی را از اولویت‌های کاری برای فرمانداران دانست و گفت: سایر منابع باید در ابتدای سال جذب و هزینه شود اما همچنان موضوع حوادثپیش بینی نشده، مورد توجه قرار داشته باشد.

رضائیان خاطر نشان کرد: هر فرماندار پنج اولویت اجرایی اصلی معرفی کند تا از میان این تعداد گزینش خاصی انجام شود.

وی در پایان بر لزوم برنامه ریزی مناسب فرمانداران در ایام نوروز تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز