خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در آستانه برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی:

فضای شیراز و فارس مملو از عطر قرآن شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۹۱

فارس با برگزاری این مسابقات، توان خود را در میزبانی بزرگترین رخدادهای فرهنگی نمایش خواهدداد.

شیراز - ایلنا: استاندار فارس با بیان این مطلب که مسابقات سراسری قرآن کریم، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی فارس و کشور در سال جاری است افزود: فضای شیراز و فارس مملو از عطر قرآن شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد احمدی ظهر امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران افزود: فارس با برگزاری این مسابقات، توان خود را در میزبانی بزرگ‌ترین رخدادهای فرهنگی نمایش خواهد داد.

وی بابیان این مطلب که استان فارس وشهر شیراز در آستانه آغاز رقابت‌های سراسری قرآن کریم، با هماهنگی همه سازمان‌ها ونهادهای دولتی و مردمی، آمادگی کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رخداد فرهنگی را دارد، افزود: پیش بینی‌های لازم برای پذیرش، استقبال، اسکان و حمل و نقل متسابقان و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی انجام شده است.

احمدی هزینه‌های برگزاری این همایش را سنگین خواند و در عین حال افزود: در برگزاری این همایش بزرگ که شیراز افتخار میزبانی آن را دارد همه بخش‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها، همکاری مطلوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های این رقابت‌ها را اوقاف تامین کرده است، گفت: با تشکیل یک ستاد عالی، برنامه ریزی‌ها به خوبی مدیریت شد و بخش‌های مختلف وظایف فضاسازی، تبلیغات، اسکان، پذیرایی و حمل و نقل را عهده دار شده‌اند تا مسابقات به شکل آبرومندانه‌ای برگزار شود.

استاندار فارس با اشاره به تبلیغات وسیع وهابیون و تکفیری‌ها بر علیه شیعیان، گفت: دشمن برنامه ریزی شده عمل و تلاش می‌کند بگوید شیعه قرآنی نیست، برگزاری این رخدادهای فرهنگی، خط بطلانی بر چنین اقداماتی است.

وی ضرورت اطلاع رسانی مطلوب این رخداد و ابعاد مختلف آن را یادآور و متذکر شد: گستردگی اطلاع رسانی در سطح رسانه‌های مختلف خصوصا رسانه‌های با ابعاد بین المللی نظیر شبکه‌های بین المللی صدا و سیما و خبرگزاری‌های مختلف، در نقش برآب کردن نقشه‌های دشمنان بسیار موثر خواهد بود.

استاندار فارس با تاکید براینکه مسئولان به خوبی از مشکلات و تنگناهای فرهنگی و اجتماعی مطلع هستند و در این خصوص نیز برنامه ریزی خواهد کرد، گفت: اینکه بگوییم چون عده‌ای گرسنه و بی‌خانه هستند بنابراین نباید مدرسه یا محیط‌های فرهنگی ایجاد یا همایش‌هایی نظیر مسابقات قرآنی را برگزار کرد، درست نیست، هر موضوعی را باید در قالب و ابعاد خود دید و به نحو مطلوب و تاثیرگذار دنبال کرد.

احمدی همچنین از حضور دو موسسه مالی ثامن الحجج(ع) و انصار به عنوان حامیان بخشی از این مسابقات خبرداد و گفت: بی‌تردید مسئولان به شدت مراقبت کرده‌اند که با رعایت صرفه و صلاح، مسابقات قرآنی را در خور و شایسته نام و جایگاه فارس و شیراز و درشان کلام خدا برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز