خبرگزاری کار ایران

ابتدای اسفندماه آغاز اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی ۹۳ در جهرم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۲

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه خبر داد.

شیراز - ایلنا: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، کرامت الله رحمانیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: برنامه بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط از ۸ صبح تا ۸ شب و همچنین روزهای تعطیل، با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی همچنین ایمنی آب و مواد غذایی، در جهت کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب غذا اجرا می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان داشت: به همین منظور نیز در روز اول اسفند ماه مانور بسیج سلامت نوروزی در شهرستان جهرم همزمان با سراسر کشور و با حضور ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

رحمانیان همچنین از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه تخلف از سوی مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، با شماره ۱۴۹۰ ستاد فوریت سلامت محیط و کار تماس گرفته تا اقدام مقتضی جهت بازرسی از آن محل توسط بازرسین بهداشت محیط معاونت بهداشتی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز