خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع نیروی برق فارس خبر داد؛

افتتاح ۷۴ پروژه توزیع نیروی برق استان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۹۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از بهره برداری ۷۳ پروژه توزیع نیروی برق با اعتبار هزار و چهارصد و بیست میلیارد ریال، همزمان با دهه فجر سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کریمی فرد اظهار داشت: خدا را شاکریم که با تلاش شبانه روزی، همت و غیرت مثال زدنی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق فارس، همواره شاهد شکوفایی و پیشرفت های افتخارآفرین در صنعت برق استان هستیم تا بتوانیم خدمت رسانی بیشتر و مطلوب تری را به مردم شریف استان ارائه کنیم.

وی اصلاح و بهینه سازی شبکه در راستای تقویت و رفع ضعف ولتاژ، بهسازی شبکه‌های روستایی، توسعه شبکه شهری و روستایی جهت تامین برق متقاضیان جدید، احداث شبکه فشار ضعیف و متوسط را تنها بخشی از پروژه افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در سطح استان در ایام مبارک دهه فجر سال جاری عنوان کرد و گفت: با تلاش بی ‌وقفه کارکنان شرکت، تعداد 73پروژه کلان در زمینه های توسعه شهری، توسعه روستایی، بهارستان و روستای بدون برق افتتاح می شود.

این مقام مسئول، با بیان اینکه بهره‌ برداری ازطرح‌ های مذکور نقش مهمی در پایداری شبکه، برق ‌رسانی و توسعه خدمات ‌رسانی بهتر به مشترکان استان دارد، بیان کرد: جهت بهره ‌برداری از این پروژه ها 109کیلومتر شبکه فشار متوسط، حدود77کیلومتر شبکه فشارضعیف و 91دستگاه پست هوایی با ظرفیت12890کیلو ولت آمپر احداث و نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تصریح کرد: اصلاح و توسعه 7 هزار متر شبکه روشنایی و نصب 4902 دستگاه چراغ روشنایی با اعتباری معادل 142میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه ‌های مورد  بهره‌ برداری در این ایام فرخنده است.

 این مقام مسئول به نصب و راه اندازی کنتورهای هوشمند فهام در سطح این استان نیز اشاره نمود و گفت: در سال‌ جاری تاکنون 8560 دستگاه کنتور هوشمند فهام نصب و مورد بهره‌ برداری قرار گرفته است که تا پایان سال جاری این تعداد به 10 هزار دستگاه کنتور افزایش می یابد.

کریمی فرد، در بخش دیگری از سخنان خود از برق‌ رسانی به 2روستای فاقد برق درسطح استان فارس با اعتباری بالغ بر91میلیارد ریال خبرداد و افزود: این تعداد روستا با احداث بیش از 17کیلومتر شبکه فشار متوسط و 1 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب 2دستگاه پست هوایی با ظرفیت 100 کیلو ولت آمپر برق‌دار شده و 27 خانوار روستایی از نعمت برق بهره ‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه ابراز امیدواری نمود با بهره برداری از این پروژه ها خدمت رسانی شایسته به مردم استان بدون هیچ مشکلی تداوم داشته باشد و موجبات افزایش رضایتمندی و رفاه ایشان فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز