خبرگزاری کار ایران

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی مدیریت حوزه‌های علمیه فارس:

نسل جدید باید بداند انقلاب چگونه به وجود آمده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۰۶

دانش آموزان نسل جدید باید بدانند که چرا و چگونه انقلاب کردیم و این انقلاب با برکت به راحتی به دست نیامده است.

شیراز - ایلنا: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی مدیریت حوزه‌های علمیه فارس گفت: دانش آموزان نسل جدید باید بدانند که چرا و چگونه انقلاب کردیم و این انقلاب با برکت به راحتی به دست نیامده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام یوسف متوسلیان در جمع مبلغین مستقر در مدارس امین استان فارس اظهار داشت: انتقال ارزش‌ها و اهداف انقلاب به نسل جدید وظیفه بزرگی است که امروز بخش مهمی از آن متوجه مبلغین، طلاب و علمای حوزه‌های علمیه است، و در این میان نقش طلاب و مبلغین مستقر در مدارس امین به دلیل ارتباط با دانش آموزان با اهمیت‌تر است.

وی افزود: نسل امروز می‌خواهد بداند که چرا انقلاب شد و این انقلاب چگونه به ثمر رسید و چگونه حفظ شد.

متوسلیان خاطر نشان کرد: لازم است نسل جدید با تاریکی‌ها، خفقان، ظلم و تبعیض دوران پهلوی آشنا شوند و از رشادت‌ها و ایثارگری و شهادت طلبی نسل انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس آگاه باشند.

وی گفت: ‌‌ همان طور که دانش آموزان نسل انقلاب نقش بزرگی در پیروزی انقلاب و پس از آن در ۸ سال دفاع مقدس داشتند، نسل امروز نیز باید با ارزشهای آن نسل و از همه مهم‌تر با دلایل موفقیت آن نسل آشنا شود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی مدیریت حوزه‌های علمیه فارس ایمان، اخلاص و همت و پشتکار را از ویزه گی‌های نسل پیروز انفلاب و دانست و افزود: همه این خصوصیات در سایه اطاعت از رهبری امام خمینی ره موجب به ثمر رسیدن انقلاب شد و ما باید این ویژه گی‌ها را به نسل امروز به صورت شایسته آموزش دهیم.

وی گفت: اگر ارزش‌ها و آموزه‌های انقلاب را به نسل امروز انتقال دهیم نسلی را تربیت خواهیم کرد که در آینده با روحیه انقلابی در همه عرصه‌ها نظام و انقلاب را در جهان سر افراز خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز