خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خبرداد؛

ایمن‌سازی دام‌های سبک و سنگین علیه تب برفکی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۸۶۰

در فاز نخست طرح واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین ۶۰۰۰ هزار راس دام سبک و سنگین در شهرستان‌های شمال فارس واکسن دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس گفت: با فرارسیدن فصل زمستان طرح واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین با هدف جلوگیری از شیوع بیماری‌ها از جمله تب برفکی و ارائه خدمات بهره وری دامپزشکی و افزایش تولید در شمال استان فارس توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا شد.

حسین پورنورعلی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح حدود ۶۰۰۰ دوز واکسن برای بیش از ۳۰۰ طرح اشتغال دام سبک و سنگین در شمال استان تزریق شده است.

وی ادامه داد: طرح اشتغالزایی دامپروری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قالب تامین دام، تامین نهاده تولید، خدمات آموزشی و دامپزشکی و همچنین اعطای تسهیلات کم بهره از سال گذشته با هدف تکمیل زنجیره ارزش و حمایت از دامداران خرد در حال انجام است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس تصریح کرد: این طرح در فاز اول در شمال استان در شهرستان‌های، مرودشت، خرامه، پاسارگاد، درودزن، اقلید، آباده، کامفیروز و خرم بید اجرا شده است و تا پایان ماه جاری کل شهرستان‌های استان تحت پوشش طرح واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز