خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین مجتمع تخصصی بیمه‌های زندگی کشور در شیراز؛

فارس چهارمین استان کشور در بحث سرانه تولید حق بیمه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۰۰۵

نزدیک به ۸۰ درصد ماموریت‌های پلیس راهور به جمع آوری تصادفات اختصاص دارد

رئیس پلیس راهور شیراز با اشاره به اینکه در حوزه بیمه‌ها اقدام خوبی از سوی پلیس فراجا در بحث کروکی‌ها انجام شده، گفت: امروز در بحث ارتباط با بیمه‌ها، صحنه تصادف به صورت آنلاین در اختیار بیمه‌ها قرار داده می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمید کریمی در آیین افتتاح اولین مجتمع تخصصی بیمه‌های زندگی (شوکا) با اشاره به نقش مهم بیمه در زندگی شهروندان ، گفت: وجود بیمه را مایه آرامش در زندگی افزاد را فراهم می کند و نقش بیمه در ابعاد مختلف زندگی به ویژه حوزه ترافیکی قابل اهمیت است.

وی ادامه داد: نزدیک به 80 درصد ماموریت‌های پلیس راهور در شیراز و کشور بدون هیچ وقفه‌ای به جمع آوری تصادفات اختصاص دارد.

رئیس پلیس راهور شیراز تصریح کرد: انجام کروکی طبق روال گذشته موجب تحمیل یکسری خسارت‌ به بیمه‌ها می‌شد و دلالان در این بین سو استفاده هایی را انجام می دادند و در واقع در حوزه تصادفات، کلاهبرداری‌هایی انجام و شرکت‌های بیمه متضرر می‌شدند. 

کریمی ادامه داد: با مخارج سنگین در بحث خودرو و ارتقای سطح فرهنگی، مردم به این فکر رسیدند که هیچ کس بدون بیمه سوار خودرو نشود، چرا که نداشتن بیمه موجب تحمل ضررهای فراوان می‌شود.

فارس چهارمین استان کشور در بحث سرانه تولید حق بیمه است

 مدیرعامل بیمه البرز نیز در این مراسم بر اهمیت نقش بیمه‌های زندگی در دنیا تأکید کرد و گفت: اولین مجتمع تخصصی بیمه‌های زندگی بیمه البرز در استان فارس و شهر شیراز افتتاح شد و امیدواریم این اقدام الگویی برای پنج مجتمع دیگر در کشور شود.

موسی رضایی با بیان اینکه صنعت بیمه پس از تحریم‌ها شرایط سختی گذراند، گفت: از آنجا که بیمه به عنوان یکی از ضلع‌های حوزه اقتصادی، محسوب می‌شود، در دولت سیزدهم توجه بیشتری به آن شده است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد محصول شوکا طراحی و کار اجرایی آن از اواخر خرداد ماه آغاز شد؛ طبق پیشبینی‌ها قرار بود تا پایان سال حداکثر ۲تا ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این بیمه‌نامه فروش داشته باشیم اما امروز با اینکه هنوز سه ماه از سال باقی مانده شاهد فروش ۲هزار و ۲۲۰ میلیارد تومانی هستیم.

فارس چهارمین استان کشور در بحث سرانه تولید حق بیمه است

وی متوسط فروش روزانه را ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان دانست و گفت: پیش بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به ۳هزار و ۸۰۰ تا ۴هزار میلیارد تومان برسد.

وی همچنین با بیان اینکه آموزش و توانمندسازی شبکه فروش صنعت بیمه در خرید بیمه نامه موثر بوده است، افزود: فارس چهارمین استان کشور در بحث سرانه تولید حق بیمه است.

رضایی خاطرنشان کرد: فارس به عنوان مهد تمدن ایران، پتانسیل این را دارد که حوزه گردشگری آن جدی گرفته شود و بر همین اساس در حوزه بیمه می‌توان بیمه گردشگری و توریسم را به هم ارتباط داد تا به اقتصاد فارس کمک شود. 

وی اظهار کرد: تورم سالانه، پاسخگوی بیمه‌های طولانی مدت نیست و به همین دلیل بیمه نامه‌های کوتاه مدت طراحی شده تا ارزش افزوده آن برای مشتری جذابیت داشته باشد.

به گفته رضایی، بیمه‌های حوادث انفرادی که در البرز طراحی شده به گونه‌ای است که همه احاد جامعه می‌توانند از آن برخوردار شوند.

 رئیس بیمه البرز در شیراز نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: صنعت بیمه نقش بسزایی در زندگی افراد جامعه دارد و یکی از شاخص‌های اندازه گیری رفاه کشور محسوب می‌شود.

سید جواد گلدانی تصریح کرد: هرچه تعدا‌د بیمه نامه‌های افراد افزایش پیدا کند، میزان رفاه، آسایش و آرامش هم بیشتر می‌شود.

گلدانی با بیان اینکه رهبر انقلاب نیز از بیمه به عنوان یک پدیده نو و مطلوب برای کشور  یاد کرده‌اند، عنوان کرد: بیمه زندگی در میان رشته‌های بیمه‌ای، نقش مهم‌تری دارد و بیمه البرز هم توجه بیشتری به گسترش این نوع بیمه داشته،. به‌گونه‌ای که رشد قابل توجهی در اجرای طرح شوکا داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت حق بیمه زندگی در ۹ ماهه اول امسال در فارس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ برابر افزایش داشته و همین امر موجب تاسیس این مجتمع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز