خبرگزاری کار ایران

شهرداری شیراز:

پروژه‌های بزرگ شهرداری با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

کد خبر : ۱۴۲۲۵۷

این پروژه‌های بزرگ و کوچک فرهنگی، ورزشی، عمرانی و خدماتی با رقمی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

شیراز - ایلنا: شهردار شیراز گفت: بیش از ۱۲۰ پروژه بزرگ فرهنگی، ورزشی، خدماتی و عمرانی شهرداری شیراز با اعتبار بالغ بر ۸۰۰میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر و سی و پنجمین بهار انقلاب افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، علیرضا پاک فطرت، با اشاره به اهتمام ویژه شهرداری به ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به شهروندان افزود: این پروژه‌های بزرگ و کوچک فرهنگی، ورزشی، عمرانی و خدماتی با رقمی بالغ بر ۸۰۰میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

شهردار شیراز با اشاره به بهره برداری موقت از پروژه تقاطع غیرهمسطح طبقاتی بصیرت که شهروندان شاهد آن بوده‌اند، از افتتاح رسمی این پروژه در دهه فجر امسال و بزودی خبر داد.

وی با بیان اینکه این پروژه با هزینه ۳۱۰میلیارد ریال در تملک و اجرا در ۲۴ماه ساخته شده است، افزود: این پروژه با نور‌پردازی زیبا تقدیم شهروندان فهیم سومین حرم اهلبیت(ع) می‌شود.

علیرضا پاک فطرت به پایانه جدید امیرکبیر هم اشاره کرد و افزود: این پایانه با ۲۰۰میلیاردریال اعتبار در ضلع شرقی بولوار امیرکبیر در کیلومتر یک به سمت استان‌های بوشهر و خوزستان به بهره برداری می‌رسد.

شهردار شیراز با بیان اینکه پایانه قدیم امیرکبیر در مرکز ترافیکی شهر شرایط نامناسبی را ایجاد کرده بود، گفت: پایانه جدید با در نظر گرفتن مسیرهای دسترسی متعدد که در طرح تفصیلی هم آمده است و کم و بیش در دست احداثمی‌باشد، شرایط بسیار خوبی را ایجاد می‌کند.

وی به پروژه‌های دیگر هم اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها با نگاهی عدالت محور در تمامی مناطق شهر گسترده شده است. پاک فطرت تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آسفالت معابر، لبه‌گذاری، بهبود فضای شهری، پل‌های عابر پیاده، لوله گذاری آبهای سطحی، احداثنمازخانه در بوستان‌ها، احداثبوستان‌های شهری و طرح‌های متعدد فضای سبز، ساخت سرویس‌های بهداشتی و… است.

شهردار شیراز اضافه کرد: خدمات رسانی مطلوب و قابل قبول به شهروندان از اهداف و برنامه‌های شهرداری شیراز است و امیدوارم در این راه از همراهی سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیز بهره‌مند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز