خبرگزاری کار ایران

به‌ همت سپاه ثارالله (ع) انجام گرفت؛

اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۳۹

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، ۶۰۰ بسته معیشتی به‌همت بسیجیان سپاه ثارالله(ع) شیراز میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده سپاه فجر فارس در بازدید از ویژه برنامه‌های شاخص هفته بسیج در سپاه ثارالله(ع) شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: با تلاش همه جانبه بسیجیان، فارس به‌عنوان یک استان موفق و برتر در موضوع کمک به نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی در سطح کشور معرفی شده است.

سردار یدالله بوعلی افزود: در مراسم امروز بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان که از طرف خیرین نیک‌اندیش آماده‌سازی شده است، به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: بسیجیان فارس در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد (نذر رهایی)، توزیع بسته‌های معیشتی و طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم برای استان افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی قرآنی در جامعه، گفت: به‌مناسبت هفته بسیج اولین دارالقرآن بسیج در شیراز با تلاش ناحیه بسیج ثارالله(ع) آغاز به‌کار کرد.

بوعلی با اشاره به برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس در سال آینده گفت: به همین مناسبت اجرای ویژه برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی از جمله ختم قرآن و تربیت حافظان قرآن کریم به نیت شهدای فارس به‌صورت جدی و منسجم تا سال آینده پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در این مراسم گفت: همزمان با هفته بسیج، رزمایش بزرگ کمک مومنانه با مشارکت خیرین و سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز برگزار شد.

سرهنگ محمدى افزود: در این رزمایش 600 بسته معیشتى به ارزش افزون بر 400 میلیون تومان توسط خیرین موسسه خیریه فاطمیون گلشن و گروه جهادى شهرک کشن تهیه شده و بین خانواده هاى نیازمند منطقه که از پیش شناسایى شده اند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز