خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد؛

پیست دو و میدانی ورزشگاه پارس کاملا منهدم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۹۳۶

۱۴ پروژه ورزشی فارس در هفته تربیت بدنی افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه پیست دو و میدانی ورزشگاه پارس کاملا منهدم شده است، گفت: به علت افتتاح زودهنگام و در بازدید اخیر متوجه شدیم که این پیست هیچ گونه فشاری را نمی‌تواند تحمل کند و از آن استفاده حرفه ای نمی‌توان انجام داد.

به گزارش ایلنا، مهدی سرفراز شکوهی امروز در یک کنفرانس خبری ، افزود: دو پروژه افتتاح شده ولی زمین مانده ورزشگاه شهید سلیمانی و ورزشگاه پارس مجددا به لیست اعتبارات بازگشت و از اول مردادماه پیمانکار ورزشگاه شهید سلیمانی مستقر شده است همچنین تا آذر ماه فضاسازی مجموعه نیز به پایان می‌رسد و پاییز امسال ورزشکاران می‌تواند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: چمن ورزشگاه بعد از ۳ سال کش و قوس توانستیم تحویل بگیریم و اکنون ۱۲ میلیارد مطالبه از قبل و ۵ میلیارد اعتبار جدید جهت تجهیزات نیاز است که به پیمانکار داده شود، خوشبختانه اکنون ۱۵ میلیارد از وزیر در سفر اخیر گرفته شد.

شکوهی با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی ۱۴ پروژه افتتاح و ۱۲ خانه ورزش روستایی تجهیز خواهند شد، ادامه داد:  در سال جاری ۱۲۳ میلیارد تومان از بودجه ها جذب نشده بود و تا ۳۱ شهریور بیشتر وقت نبود که با همکاری مجوعه ها این اعتبار جذب شد و برای جامعه هدف که ساخت و عمران بود، قرار خواهد گرفت و امیدواریم که بین ۳۰ تا ۵۰ پروژه عمرانی تا دهه فجر در اختیار جامعه ورزش قرار دهیم.

وی گفت: استان فارس در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور توانست بعد از تهران با پشت سر گذاشتن حریف های متعدد با کسب ۸۰ مدال طلا به نائب قهرمان برسد.

شکوهی از افتتاح ۱۴ پروژه در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: در هفته تربیت بدنی ۱۴ پروژه از جمله سالن، خوابگاه، زمین چمن و زمین تنیس میزن به نام شهدا زمین چمن شهرستان‌های قیروکارزین، نی‌ریز، فسا، جویم، رستم و خانه وزنه برداری شیراز، زمین خاکی لارستان در سطح استان افتتاح خواهند شد .

وی افزود: ۱۲ خانه ورزش روستایی به صورت همزمان در شهرستان های فسا، میمند، قیروکارزین، آباده، بوانات، گراش، فیروزآباد، داراب، شیراز، بنارویه و اکبرآباد کوار نیز تجهیز خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: ۸ سالن ورزشی به اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در سفراخیر وزیر تامین اعتبار خواهد شد.

صدیقه خواست خدایی دبیر هفته تربیت بدنی و ورزش فارس گفت: ۱۰۲۷ برنامه در بخش همگانی، ۱۰۳۷ برنامه در بخش قهرمانی، ۳۳ برنامه در حوزه جوانان، افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی و اجرای همایش بزرگ پیوند صنعت و ورزش و همایش بزرگ بانوان از برنامه های هفته ورزش و جوانان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز