خبرگزاری کار ایران

در محل خانه کارگر استان فارس برگزار شد؛

همایش مسئولین امور اعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر کشور

کد خبر : ۱۴۰۷۸۷

همایش مسئولین امور اعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر کشور در صبح روز پنجشنبه(سوم بهمن ماه ۹۲) در محل خانه کارگر استان فارس با حضور نصیری مسئول امور اعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و مسئولین امور اعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر سراسر کشور برگزار شد.

همایش مسئولین امور اعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر کشور در صبح روز پنجشنبه(سوم بهمن ماه ۹۲) در محل خانه کارگر استان فارس با حضور نصیری مسئول امور اعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و مسئولین امور اعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در ابتدای همایش پس از تلاوت کلام الله مجید، مجید راستگو مسئول اموراعضا و آموزش خانه کارگر تشکیلات استان فارس ضمن عرض خوش آمدگویی به مسئولین اموراعضا و آموزش شعب خانه کارگر در سراسر کشور بیان داشت: مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی خانه کارگر استان فارس، امروز در شهرستان شیراز شامل واحد‌هایی نظیر دانشگاه جامع علمی کاربردی، استراحتگاه خانه کارگر، سالن و رستوران و… را شامل می‌شود که در حال خدمت رسانی به اعضای محترم است.
مسئول آموزش‌های کوتاه مدت در خانه کارگر تشکیلات استان فارس افزود: کلاس‌های آموزشی در گروه‌های کامپیو‌تر، حسابداری، هنر و زبان انگلیسی در دو شعبه در شهرستان شیراز برای جامعه شریف کارگری و خانواده‌های محترم آنان در حال برگزاری است که در هر شعبه به طور متوسط ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر شرکت می‌کنند.
در ادامه صحبت‌های خود، ضمن تقدیر و تشکر از نصیری، مسئول اموراعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر خواستار تکمیل و تجهیز سایت یک کامپیو‌تر خانه کارگر شد.
پرویز نصیری مسئول امور اعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر ضمن تقدیر و تشکر از راستگو دبیر اجرایی خانه کارگر و هیت اجرایی استان فارس و اموراعضا و آموزش خانه کارگر استان فارس در برگزاری این همایش، ادامه جلسه را بعهده گرفتند.
نصیری، ضمن عرض خوش آمدگویی به مسئولین اموراعضا و آموزش شعب خانه کارگر به موضوعات مهم و موثر جامعه کارگری از جمله شورای مزد ۹۳، سبد کالا، سهام عدالت کارگران و… پرداخت و بیان داشت: ما نیز در کنار فعالین جامعه کارگری و این قشر محروم و زحمتکش بعنوان مسئولین اموراعضا و آموزش به عنوان عضوی از هیت اجرایی خانه کارگر در موضوع تعیین مزد ۹۳ می‌بایست در کنار جامعه کارگری باشیم و اهداف جامعه کارگری را دنبال نماییم.


صدور کارت‌های عضویت الکترونیکی خانه کارگر در نیمه دوم سال ۹۳
مسئول امور اعضا و آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران از صدور کارت‌های الکترونیکی عضویت خانه کارگر در نیمه دوم سال ۹۳ خبر داد و گفتند: همانطور که مستحضر هستید تا کنون کارت‌های خانه کارگر برای شناسایی مورد استفاده قرار می‌گرفته است و از امروز در تهران با قراردادی که با بانک ملی منعقد شده، نسبت به صدور الکترونیکی کارت‌های عضویت اقدام کرده‌ایم تا بتوانیم از این طریق خدماتی جامع و ارزنده را خدمت اعضای محترم خانه کارگر و خانواده‌های آنان ارائه دهیم.
پرویز نصیری با توضیحاتی در رابطه با طرح صدور کارت‌های الکترونیکی عضویت افزودند: این کارت عضویت به صورت کارت‌های بانکی با همین اطلاعات چاپ و صادر می‌شود و جهت کنترل بیشتر مراکز طرف قرارداد توسط اموراعضا و آموزش خانه کارگر، اعضا می‌توانند هنگام خرید از مراکز طرف قرارداد بوسیله دستگاه‌های POS، درصد تخفیف و مبلغ پرداختی را مشاهده و کنترل نمایند و نیز از ابتدای سال ۹۳ این طرح را در خانه کارگر تهران شروع می‌کنیم و پس از بررسی نکات ضعف و قوت آن و رفع مشکلات این طرح، سپس در کلیه شعب آنرا بطور کامل اجرا می‌کنیم.
در ادامه نصیری از تفاهم نامه همکاری بین «کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای» و «خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران» خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه که بزودی از طریق واحد اموراعضا و آموزش شعب خانه کارگر و سایت کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور نیز اطلاع رسانی می‌شود بدینوسیله اعضا می‌توانند از تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۹۲ از ۲۰ درصد تخفیف جهت شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه‌های عضو انجمن صنفی فنی و حرفه‌ای کشور برای خود و خانواده استفاده نمایند که مراتب جهت اعمال تخفیف نیز به همین صورت اطلاع رسانی می‌شود.
پرویز نصیری در ادامه جلسه به سوالات مسئولین اموراعضا و آموزش خانه کارگر در خصوص کلاسهای آموزشی، سامانه رزرواسیون خانه کارگر و… پاسخ گفتند.
در بعداز ظهر با حضور نصیری مسئول اموراعضا، آموزش و تحقیق خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و مسئولین اموراعضا و آموزش شعب خانه کارگر سراسر کشور، علمکرد شعب خانه کارگر در خصوص عضویت، آموزش‌های کوتاه مدت و کانون اعضای فعال تا پایان دی ماه سال ۹۲ مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان همایش مسئولین اموراعضا و آموزش خانه کارگر سراسر کشور ضمن بیان پیشنهادات در خصوص اموراعضا و آموزش، مشکلات واحد اموراعضا و آموزش خانه کارگر خود را بیان نمودند و نصیری مسئول اموراعضا و آموزش خانه کارگر، حل مشکلات را در دستور کار خود قرار داد.
پس از پایان جلسه، مسئولین اموراعضا و آموزش به اتفاق دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان فارس به زیارت حضرت احمد بن موسی(شاهچراغ علیه السلام) رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز