خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان فارس مطرح کرد؛

با حمایت از شرکت‌های استارتاپی، مانع مهاجرت آنها شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۵۰

مدیرکل پست استان فارس با اشاره به ظرفیت های موجود در شبکه پستی، آمادگی این اداره کل را جهت همکاری در برپایی نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی آزادی در جلسه کمیته راهبری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات  که باحضور نظام الدین خوارزمی رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای فارس برگزار شد،افزود: ظرفیت لجستیک شبکه پستی خدمات نوین از جمله خدمت احراز موقعیت مکانی ایجاد کرده است.

وی به فعالیت 860 فروشگاه فعال در فضای مجازی که جهت رسانیدن کالاهای خود به دست مشتریان مشتریان از ظرفیت شبکه پستی استفاده می کنند، ادامه داد: حضور تولید کنندگان و شرکت های استارتاپی مرتبط با حوزه فناوری در این نمایشگاه فرصتی مناسب جهت معرفی محصولات و دستاوردهای خود به مردم است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب در راستای جذب علاقه مندان حوزه ارتباطات به نمایشگاه فوق، حمایت دستگاه های دولتی از شرکت های استارتاپی را عاملی موثر در جلوگیری از مهاجرت فعالین این شرکت ها از استان فارس به استان های دیگر عنوان کرد.

در ادامه جلسه خوارزمی  رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای فارس با تقدیر از تلاش کارکنان اداره کل پست استان فارس، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی توانمندیها و ظرفیت های موجود در استان فارس مطرح کرد و از اعضای این کمیته خواست با هم افزایی بیشتر در برپایی نمایشگاه فناوری اطلاعات همکاری کنند.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوش مصنوعی، موبایل، سخت افزار، نرم افزار، بلاکچین و شهر هوشمند شیراز از تاریخ 21 لغایت 24 آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز