خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

لزوم افزایش پروازهای با مبدا و مقصد فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۷۸

استاندار فارس در سفر خود به تهران با حضور در مجلس و دیدار با نمایندگان استان با حضور در وزارت نفت، سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت جهاد کشاورزی، رفع مشکلات و موانع موجود فارس را در سطح ملی پیگیری کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در سفر هفتگی خود به تهران پیگیر حل مشکلات استان از طریق دستگاه های ملی شد.

استاندار فارس در ابتدا با دستیار ویژه وزیر نفت دیدار و گفت وگو کرد. در این نشست پیشنهادات استان در حوزه این وزارتخانه به منظور قرار گرفتن در مصوبات سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به فارس که در آینده نزدیک انجام خواهد شد مورد بحث، بررسی و تبادل نظر و موافقت دوجانبه قرار گرفت.
 
در این سفر ایمانیه با جمعی از نمایندگان استان در مجلس دیدار و گفت وگو کرد.
 
وی ضمن رسیدگی به برخی از مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان در رابطه با حوزه انتخابیه شان، به بررسی و هم اندیشی با نمایندگان در خصوص لیست پیشنهادی مصوبات دور دوم سفر دولت پرداخت.
 
لزوم افزایش پروازهای با مبدا و مقصد فارس
 
در ادامه سفر چند ساعته ایمانیه به تهران، استاندار فارس با معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری به گفتگو پرداخت.
 
در دیدار استاندار فارس با حسن خوشخو؛ بر لزوم افزایش پروازهای با مبدا و مقصد شیراز و سایر شهرستان‌های استان که دارای فرودگاه‌های فعال و عملیاتی هستند تاکید شد.
 
ایمانیه همچنین خواستار همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و ایجاد تسهیلات لازم برای گسترش فعالیت شرکت های هواپیمایی فعال در استان فارس با اولویت شرکت های فعال بومی شدند.
 
وی همچنین با اعلام آمادگی مجموعه مدیریت ارشد استان در خصوص هرگونه کمک به ایجاد شرکت های هواپیمایی جدید در فارس با مرکزیت استان اظهار داشت: کمک به گسترش ناوگان عملیاتی شرکت های هواپیمایی که مرکزیت اصلی خود را در فارس قرار دهند در اولویت مدیریت ارشد استان است.
 
حمایت از کشاورزان از طریق تعاونی روستایی، با اختصاص تسهیلات
 
استاندار فارس در دیدار جداگانه با وزیر جهاد کشاورزی نیز به موضوعات مختلف این حوزه در استان پرداخت.
 
اختصاص بخشی از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ از محل اعتبارات وزارت جهادکشاورزی به طرح‌های توسعه ای فارس و تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از طریق بانک عامل با همکاری سازمان تعاون روستایی برای خرید توافقی گوجه فرنگی از کشاورزان استان فارس عمده ترین مباحث مطرح شده از سوی استاندار فارس در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی بود که مورد موافقت نیکبخت قرار گرفت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز