خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر شیراز:

با حصارکشی در خیابان‌های شهر مخالفیم

کد خبر : ۱۳۸۳۷۴

نیروی انتظامی نیز با حصارکشی خیابان و بروز مشکلات برای مردم مخالف است که در این میان تمامی دستگاه ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز، شامگاه دوشنبه سی دی ماه در صحن علنی شورای شهر شیراز با اشاره به اعتراضات ساکنین و کسبه برخی از خیابان‌های شیراز به دلیل نرده گذاری طرح محدوده ترافیکی تاکید کرد: آنچه که برای ما اهمیت دارد راحتی و آرامش مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، وی تصریح کرد: طی مدت گذشته به دلیل اجرای طرح محدوده ترافیکی شیراز در برخی از خیابان‌های شهر نرده‌های نصب شده که این کار موجب ناراحتی و نگرانی ساکنین و کسبه این خیابان‌ها شد.

رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه مخالف اجرای طرح محدودیت ترافیکی در شیراز نیستیم، گفت: برداشتن نرده‌ها به معنی مخالفت ما برای اجرای این طرح نیست اما باید به فکر مردم باشیم نه اینکه با کارهای خود برای آن‌ها مشکلاتی را ایجاد کنیم.

حقدل تصریح کرد: مردم شیراز در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری فعال و مستمر دارند به همین دلیل نمی‌توانیم آن‌ها را نادیده بگیریم.

وی یادآور شد: به طور حتم نصب این نرده‌ها با مطالعه و کار‌شناسی بوده اما بهتر است که در این مرحله ارشادی نرده‌ای در خیابان‌ها نصب نشود.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه شهر فرهنگی شیراز جایی برای نصب نرده در خیابان نیست، گفت: در مرحله ارشادی نباید حصارکشی انجام شود و بهتر است که شهرداری وضعیت این خیابان‌ها را هر چه سریع‌تر ساماندهی کند.

حقدل با اشاره به اینکه شیراز تحمل دو جراحی شهری را ندارد، گفت: نمی‌توانیم شهر شیراز را حصار کشی کنیم در حالیکه تمامی مباحثبرای اجرای محدودیت ترافیکی در اختیار نیست.

وی تاکید کرد: البته نیروی انتظامی نیز با حصارکشی خیابان و بروز مشکلات برای مردم مخالف است که در این میان تمامی دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز