خبرگزاری کار ایران

به مناسبت عید سعید غدیر خم؛

طبخ و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۵۵

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس از مشارکت در طبخ و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم در سطح شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین پورنورعلی با اشاره به اهمیت مسئله امامت و ولایت، گفت: یکی از اثرات مهم تبلیغ فرهنگ غدیر بین مردم، تشویق و تلنگر برای ریشه‌یابی غدیر است.

وی ادامه داد: عید غدیر خم با ولایت گره خورده و همه باید توجه داشته باشیم، ولایت اهل بیت (ع) و در زمان غیبت ولایت فقیه نقش بسیار مهمی در راهگشایی امور جامعه اسلامی دارد.

پورنورعلی از مشارکت این نهاد در پخت ۳۰ هزارپرس غذای گرم در سطح استان خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی روزجمعه همزمان با عیدسعیدغدیرخم بین مناطق حاشیه‌ای کلانشهر شیراز و شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس ادامه داد: برای انجام این امر خداپسندانه ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است که ۳۰ درصد از این اعتبارات توسط ستاداجرایی و مابقی توسط گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی بوده است.

پورنورعلی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مناسبت عید سعید غدیر برای سومین سال متوالی و با همکاری ۴۰ گروه جهادی اقدام به پخت غذای گرم و توزیع در بین نیازمندان می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز