خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

کشاورزی سنتی پاسخگوی مشکلات اقتصادی و اشتغال نخواهد بود

کد خبر : ۱۳۷۳۴۸

تشکیل شرکت عمران و توسعه بوانات، موجب ساماندهی سرمایه های مردمی خواهد شد.

ایلنا: استاندار فارس گفت: تشکیل شرکت عمران و توسعه بوانات، موجب ساماندهی سرمایه های مردمی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازشیراز، دکتر " سید محمد احمدی " عصر امروز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در جمع خانواده شهدا و ایثارگران بوانات با تاکید بر توجه ویژه مسئولان بر امور مردمی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خدمت به مردم و رفع محرومیت ها را، راهبرد اصلی خود قرار داده است.

" احمدی " با بیان اینکه تکیه بر کشاورزی سنتی پاسخگوی مشکلات اقتصادی و اشتغال در شهرستان بوانات نخواهد بود، اظهار داشت: باید از ظرفیت معادن غنی بوانات برای گسترش صنعت و اشتغال بهره گیری کنیم.

وی تشکیل جهاد سازندگی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) را نشان دهنده آهنگ سریع خدمت و سازندگی در کشور دانست و افزود: دشمنان با مشاهده سرعت فزاینده سازندگی در کشور، جنگ هشت ساله با هزار میلیارد دلار خسارت مستقیم را برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به الگوی اسلامی پیشرفت تحمیل کردند و امروز نیز تحریم ها، بسیار شدید و ظالمانه تر از دوران دفاع مقدس اعمال شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به معرفی فرماندار جدید شهرستان بوانات خاطر نشان کرد: شورا های اسلامی شهرستان باید با در نظر گرفتن جایگاه برنامه ریزی و اجرایی خود، برای توسعه بیشتر منطقه، تعامل بیشتری با دستگاههای اجرایی داشته باشند.

وی تاکید کرد: تلاش دولت تدبیر و امید این است که با خدمات رسانی گسترده به مردم شرایط حضور با نشاط آنان را در صحنه های گوناگون فراهم کنند.

گفتنی است: استاندار فارس همچنین در بدو ورود به شهرستان بوانات با حضور در قطعه شهدای گمنام، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز