خبرگزاری کار ایران

با صدور حکمی از سوی فرجی دانا؛

مجید ارشاد به‌عنوان سرپرست دانشگاه شیراز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۹۸

به دنبال استعفای محمد مؤذنی، از سمت ریاست دانشگاه شیراز، مجید ارشاد از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری به‌عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

شیراز - ایلنا: به دنبال استعفای محمد مؤذنی، از سمت ریاست دانشگاه شیراز، مجید ارشاد از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری به‌عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری در نامه‌ای خطاب به سرپرست سابق دانشگاه شیراز ضمن تشکر از محمد مؤذنی، باصدور حکمی مجید ارشاد لنگرودی را به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی کرد.

در نامه‏ ی رضا فرجی‌دانا آمده است: «با عنایت به استعفای جناب‏عالی از مسؤولیت ریاست دانشگاه شیراز، بدین‏وسیله از زحمات بی‏شائبه‏ی شما در دوران تصدی ریاست دانشگاه مذکور تقدیر و تشکر می‌شود.»

بی‏گمان خدمتگزاری به جامعه‌ی دانشگاهی کشور و سکانداری مدیریت آموزش عالی در عالی‏‌ترین سطوح، توفیق بزرگی همراه با اجر اخروی است. امید است جامعه‏‌ی دانشگاهی و فرهیختگان از تجارب ارزنده‏‌ی جناب‏عالی در مسؤولیت‌‏های مختلف بهره‏‌مند شوند.

همچنین در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری خطاب به ارشاد آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‏عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه شیراز منصوب می‌‏شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه شیراز را بر پایه‏‌ی قوانین، سیاست‏‌ها و برنامه‏‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌‏های اسلامی؛ مبانی علمی؛ راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‏نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

مجید ارشاد لنگرودی، استاد بخش ریاضی دانشکده‏‌ی علوم دانشگاه شیراز است و پیش از این، در سال‏‌های ۸۰ تا ۸۴، ریاست این‏‌دانشگاه را بر عهده داشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز