خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

در تصمیم گیری های حوزه سلامت ازشتابزدگی پرهیز شود

کد خبر : ۱۳۶۱۹۴

در تصمیم گیری‌های حوزه سلامت از شتاب زدگی پرهیز شود تا وضعیت سلامت جامعه از انسجام و پیشرفت بهتری برخوردار باشد.

شیراز - ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تاکید کرد: در تصمیم گیری‌های حوزه سلامت از شتاب زدگی پرهیز شود تا وضعیت سلامت جامعه از انسجام و پیشرفت بهتری برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رحیم رئوفی در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان استاد مطهری جهرم گفت: همانگونه که در ابلاغ رئیس جدید بیمارستان آمده است انتظار می‌رود ۴ توصیه مهم سرلوحه مدیریت جدید بیمارستان قرار گیرد که موارد شامل رعایت اخلاق در برخورد‌ها، تلاش خستگی ناپذیر و گذشتن از منافع شخصی، نظارت مستمر بر امور و نهایتا به انجام رسیدن امور بیماران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: تمام مساعی و تلاش‌های ما در جهت این است که نهایتا درد بیماران کاسته شود و روند درمانی به خوبی صورت پذیرد و از رئیس جدید بیمارستان مطهری توقع می‌رود که در راستای موثر بودن به حوزه‌های سلامت و درمانی جامعه، فردای ما بهتر از امروز باشد.

رئوفی خاطرنشان کرد: در تصمیم گیری‌ها و مشورت با صاحبان فرایند‌ها از شتاب زدگی پرهیز گردد تا وضعیت سلامت جامعه از انسجام و پیشرفت بهتری برخوردار باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در خاتمه از تلاش‌های دکتر رضا صحرایی در مدت ریاست بیمارستان قدردانی نموده و برای وی در مسئولیت معاون درمان دانشگاه آرزوی موفقیت کرد همچنین دکتر حسین رستمی را به عنوان رئیس جدید بیمارستان استاد مطهری معرفی نمود.

برپایه همین گزارش طی احکام جداگانه از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم روسای بیمارستان‌های استاد مطهری و پیمانیه منصوب شدند.

در همین راستا دکتر حسین رستمی به سمت رئیس جدید بیمارستان استاد مطهری منصوب شد و دکتر محمدصادق صنیع جهرمی در سمت ریاست بیمارستان پیمانیه ابقا شد.

در حکم رئوفی برای روسای بیمارستان‌ها آمده است: حسن خلق با پرسنل و ارباب رجوع، تلاش شبانه روزی توام با تفکر و هدفمندی در امور راهبردی، نظارت مستمر به عملکرد مدیران همچنین واحدهای تحت پوشش در کنار ایجاد محیطی جهت زدودن آلام بیماران باید در اولویت فعالیت‌ها باشد.

گفتنی است حسین رستمی متخصص بیماری‌های داخلی بوده و محمدصادق صنیع متخصص بیهوشی همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز