خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر شیراز:

نوزاد شیرازی عجله کرد و در آمبولانس هلال احمر متولد شد

کد خبر : ۱۳۴۹۱۶

امدادگران به همراه ۸ دستگاه خودرو امدادی به منطقه ارژن اعزام شدند و به ۳ نفر مصدوم تصادفی و ۳ نفر مصدوم اعم از زن باردار و… خدمات امدادی ارائه کردند.

ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر شیراز از امدادرسانی به ۶ مصدوم در محور شیراز – دشت ارژن در شب گذشته خبر داد و گفت: امدادگران پایگاه دشت ارژن جمعیت هلال احمر، جهت کمک رسانی به زنی باردار به روستای خیرآباد بخش خان زنیان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شیراز، با وجود اعزام امدادگران و به دلیل مسدود بودن راه و حال وخیم زن باردار امدادگران با اورژانس فارس تماس گرفته و با راهنمایی های آنان توانستند نوزاد این زن را در آمبولانس هلال احمر به دنیا بیاورند.

حال عمومی مادر و نوزاد مساعد است و هم اکنون به بیمارستان مسلمین شیراز انتقال داده شده اند.

" حامد حجازی " با اشاره به اعزام ۴۵ نفر از امدادگران و ۱۰ نفر از عوامل امدادی شهرستان شیراز به محور دشت ارژن – شیراز افزود: این اکیپ امدادی به ۶ نفر مصدوم امدادرسانی کردند.

وی اضافه کرد: امدادگران به همراه ۸ دستگاه خودرو امدادی به منطقه ارژن اعزام شدند و به ۳ نفر مصدوم تصادفی و ۳ نفر مصدوم اعم از زن باردار و… خدمات امدادی ارائه کردند.

" حجازی " در پایان افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر شیراز ۱۷۰ تخته پتو، ۳۵۰ قوطی کنسرو و نان گرم و اقلام امدادی بین در راه ماندگان و مصدومان این محور توزیع کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز