خبرگزاری کار ایران

در راستای همکاری های مشترک انجام شد؛

امضاءتفاهم نامه دانشگاه هنر شیراز با شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران

کد خبر : ۱۳۲۱۳۰

در راستای همکاری های مشترک، دانشگاه هنر شیراز با شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تفاهم نامه ای را به امضاء رساند.

ایلنا: در راستای همکاری های مشترک، دانشگاه هنر شیراز با شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تفاهم نامه ای را به امضاء رساند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شیراز، رئیس دانشگاه هنر شیراز با اعلام این خبر گفت: هدف از این تفاهم نامه ایجاد زمینه همکاری متقابل بین دانشگاه هنر شیراز و شرکت مادرتخصصی عمران بهسازی شهری ایران در زمینه های مطالعاتی، پژوهش های کاربردی، آموزشی و علمی با در نظر گرفتن کلیه منابع و امکانات اعم از فنی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص آنان می باشد.

" علیرضا عسکری " اظهار داشت: تبادل نظر و همکاری پیرامون تعیین نیازهای پژوهشی و کاربردی و اولویت بندی آنها، درج موضوعات پژوهشی و مطالعات شرکت عمران و بهسازی در فهرست برنامه های دانشگاه، همکاری جهت انجام امور ترویجی به منظور بستر سازی و فرهنگ سازی امر بهسازی و نوسازی بافت های قدیمی، فرسوده و ناکارآمد شهری، مشارکت در تولید، ترجمه و انتشار کتاب های تخصصی در حوزه مرتبط با فعالیت های شرکت و… از جمله موضوعات این تفاهم نامه بود.

وی ادامه داد: زمان اجرای این تفاهم نامه از تاریخ امضاء ۳ سال است که در محل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به امضاء طرفین رسیده است.

گفتنی است، تفاهم نامه مذکور به امضاء مهندس مجید روستا عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و دکتر علیرضا عسکری رئیس دانشگاه هنر شیراز رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز