خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت‌ فارس خبرداد؛

اضافه شدن طرح خودرویی جدید به خودروسازی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۳۲

رئیس سازمان صنعت و معدن فارس با اشاره به اضافه شدن طرح خودرویی دیگر به خودروسازی استان بیان کرد: شرکتی که بیش از ۲۰ سال در محور گویم تعطیل بود سرمایه گذار جدید ورود کرد و تولید کامیونت را در دستور کار دارد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی در نشست مدیران اقتصادی فارس افزود: دستگاه های خط تولید این شرکت راه اندازی و قابل بهره برداری است و در حال تامین سرمایه در گردش است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مساله که در سرلوحه کار برای رفع مشکلات اقتصادی است استفاده از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن فارس خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوبی که امسال انجام شده ذیل این کارگروه کمیته تخصصی تشکیل شد که مواردی مطرح و مصوباتی به همراه دارد.

به گفته ایزدی در یک هفته ۱۸ واحد بنگاه اقتصادی مصوباتی داشتند و مشکلات ان بررسی شد و همچنین مسائل و مشکلات تعداد زیادی بنگاه اقتصادی بررسی می شود.

ایزدی با اشاره به اینکه امسال در ۶ ماه اول تنها ۱۱ مصوبه داشتیم که توسط دستگاه های اجرایی رعایت نشده بود، یادآور شد: مدت زمان در صف ماندن بنگاه های اقتصادی برای طرح مشکلات به یک هفته رسیده است.

رئیس سازمان صمت گفت: امسال سیستم الکترونیک وزارت با مشکلاتی روبرو شد و درحالی  ۵۲ خدمت بر بستر الکترونیکی است که این سامانه ۷۰ روز از دسترس خارج شده بود اما کار را پیش بردیم کما اینکه معتقدیم سامانه محور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات ۶۳۷ بنگاه اقتصادی در قالب ۸۰۷ مصوبه مطرح شده است و امید است دستگاه های اجرای نسبت به احرای این مصوبات اهتمام داشته باشند.

به گفته ایزدی تمام رویکرد و تلاش این است که رونق اقتصادی و تولید در واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز