خبرگزاری کار ایران

جهان امروز به خانواده مطبوعات فارس افزوده شد

کد خبر : ۱۲۵۴۷۳

مجلهٔ ماهیانهٔ جهان امروز که چندی پیش از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اخذ پروانهٔ انتشار شده بود، با چاپ اولین شمارهٔ خود قدم به جمع نشریات استان فارس نهاد.

مجلهٔ جهان امروز با انتشار اولین شمارهٔ خود در استان فارس شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مجلهٔ ماهیانهٔ جهان امروز که چندی پیش از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اخذ پروانهٔ انتشار شده بود، با چاپ اولین شمارهٔ خود قدم به جمع نشریات استان فارس نهاد.

مازیار فرهی سردبیر این نشریه ضمن بیان مطلب فوق افزود: علی رغم تمام رویدادهای گذشته شهر شیراز پایتخت فرهنگی ایران است و داشتن بهترین نشریات کشور، کمترین حق مردم این خطه است. متاسفانه در گذشته به مطبوعات استان کم لطفی‌های بسیاری صورت گرفته اما همواره شاهد نشریات قدرتمندی دراستان فارس بوده‌ایم، که چه به لحاظ کیفیت و چه کمیت حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

فرهی خاطر نشان ساخت: تعدد روزنامه‌های شهر شیراز و هفته نامه‌ها و ماهنامه‌های این استان حاکی از فضای رقابتی مطبوعاتی در فارس است. این فضا شکر خدا تا کنون فضای سالمی بوده و همین که فارس در میان استان‌های کشور، آمار چاپ نشریات ادواری خوبی دارد گویای همین فضای سالم رقابت و نیز اهل مطالعه بودن مردمش است.

سردبیر جهان امروز در ادامه به تشریح این نشریه نو پا پرداخت و گفت: مجلهٔ جهان امروز به همت مدیر مسئول آن و تیم اجرایی‌اش و نیز با داشتن چشم امید به مخاطبین فرهیخته و مسئولین فرهنگی کشور، قدم در راهی دشوار گذاشته است. این مجله از این پس با محتوای فرهنگی و با صفحات تمام گلاسه و رنگی هر ماه در دسترس مردم عزیز استان خواهد بود و تمام تلاش خود را برای اعتلای فرهنگ در پایتخت فرهنگی ایران زمین به کار خواهد بست. از این رو تلاش کرده‌ایم که حتی در این عرصهٔ گرانی کاغذ، مجله به لحاظ کیفیت کاغذ و چاپ در زمرهٔ بهترین‌های کشور باشد.

گفتنی است مجله جهان امروز، پس از انتشار چند پیش شماره، از آذر ماه نود و دو فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز