خبرگزاری کار ایران

فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس:

اکنون نیروی دریایی ایران یک نیروی راهبردی است

کد خبر : ۱۲۴۹۷۴

زمانی دستیابی به تکنولوژی‌های روز در نیروی دریایی رویا بود اما امروز این نیروی مسلح به به یک نیروی راهبردی تبدیل شده و در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

شیراز - ایلنا: فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمانی دستیابی به تکنولوژی‌های روز در نیروی دریایی رویا بود اما امروز این نیروی مسلح به به یک نیروی راهبردی تبدیل شده و در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فارس، امیرسرتیپ دوم دکترحسین محمدی بI مناسبت روز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ادامه داد: اینکه امروز صنایع دریایی بومی شده افتخاری بزرگ برای کشور است و باید قدردان این دستاورد مهم باشیم.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: توجه به دانش بومی از ضرورت‌ها است و امروز با آن می‌توانیم به بسیاری از توانمندی‌های تخصصی‌تر در عرصه صنایع دریایی دست یابیم.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به دلاورمردی‌های سلحشوران نیروی دریایی ارتش به عنوان حافظان حریم آبهای جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: جلوه‌های زیبای رشادت و ایثار این عزیزان تا ابد در تاریخ حماسی این سرزمین پایدار و برجسته می‌ماند.

محمدی گفت: نیروی دریایی ارتش در زمان جنگ چنان نقش خود را به خوبی ایفا کرد که در آغازین روزهای جنگ به خوبی مرزهای دریایی را به سیطره خود درآورد و تا امروز اجازه توطئه به دشمنان ندادند.

وی ادامه داد: در آغاز جنگ دشمنان ما که از کشورهای فرامنطقه بودند می‌خواستند صدور نفت ایران را متوقف کنند که با تلاش و فداکاری‌های نیروی دریایی موفق نشدند.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: ارتش و سپاه دو بازوی توانمند نظام اسلامی در ایجاد امنیت و دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور هستند و تا آخر گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب و فرمانده کل قوا فرمانبری کرده و در دفاع از مرز‌ها آماده هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز