خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد؛

ضرورت امنیت پایدار سرمایه‌گذاری در فارس و شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۶۸۳

رئیس دادگستری فارس گفت: امنیت پایدار در استان فارس و شهر شیراز برای سرمایه‌گذاری وجود دارد و دستگاه قضایی حمایت کاملی از سرمایه‌گذاران می‌کند.

به گزارش ایلنا،حجت‌الاسلام‌ سید کاظم موسوی در مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز، با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز در برگزاری این همایش اظهار کرد: این اقدام پسندیده، یقیناً بستر خوبی برای رشد اقتصادی شهر شیراز فراهم خواهد کرد.

وی افزود: امنیت پایدار در استان فارس و شهر شیراز برای سرمایه‌گذاری وجود دارد و دستگاه قضایی حمایت کاملی از سرمایه‌گذاران می‌کند و زمینه بالابردن احساس امنیت برای سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان فارس خطاب به سرمایه‌گذاران حاضر  با بیان اینکه سرمایه‌های خود را به شهر شیراز بیاورید، بیان کرد: همه مسئولان در استان فارس همدل و یکصدا  از سرمایه‌گذاری حمایت می کنند و هیچ دلهره‌ای برای امنیت سرمایه وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر اینکه باب پارتی‌بازی را بسته و دست مفسدین را کوتاه می‌کنیم تصریح کرد: سرمایه‌گذاران اگر در طول مسیر با مشکلی مواجه شدند بدانند که دادگستری و‌ مجموعه قضایی در کنار آنان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شده است، گفت: ۵۲ واحد شناسایی شدند اما سرمایه‌گذار جهت راه‌اندازی مجدد ندارند در حالی که تمام زیرساخت‌ها نیز فراهم است که می‌توانیم لیست این واحدها را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

وی یا بیان اینکه واحدهای راکد نیز شناسایی شدند، گفت: کمیته قضایی استان فعال است و در سال گذشته ۱۸۹ شرکت که دچار مشکل شده بودند با پیگیری مشکلات مانع تعطیلی آنها شدیم، بنابراین با وجود زمینه همکاری متقابل مسئولین و سرمایه گذاران استان فارس مطلوب ترین مکان برای سرمایه‌گذاری است.

رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: در شهرک صنعتی شیراز ۱۷.۵ هکتار از اراضی  که به منظور استقرار واحد تولیدی و صنعتی واگذار شده بود و اقدام مناسبی در جهت راه اندازی این واحد ها انجام نشده بود از دست متصرفین، خارج شده است که می‌تواند در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار گیرد.

 موسوی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران بومی شیراز جای دیگری نروند و بی‌مهری عده‌ای مایه دلسردی‌شان نشود، گفت: معاونت اختصاصی برای حمایت حقوقی از سرمایه‌گذاری و پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان با جدیت امورات حمایتی را انجام می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز