خبرگزاری کار ایران

در موسسه آموزش عالی زند شیراز برگزار می شود؛

دومین همایش ملی دستاوردهای نوین در آموزش، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۱۱۷

دومین همایش ملی دستاوردهای نوین در آموزش، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی در موسسه آموزش عالی زند شیراز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز  با اشاره به اینکه موسسه آموزش عالی زند به دنبال احصای مسائلی است که در جامعه وجود دارد و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: حل مشکلات توسط شرکت های دانش بنیان و تبدیل علم به ثروت و کارآفرینی یکی از این حوزه ها است.

سید ابراهیم حسینی در نشست خبری با بیان اینکه در راستای رسالت های اجتماعی ‌که موسسه با هدف دربرگیری همه افراد جامعه دارد با همکاری انجمن روانشناسی  مجوز ایجاد یک درمانگاه یا پلی کلینک روانشناسی گرفته شده است، بیان کرد: این درمانگاه طی چند روز آینده افتتاح می شود که دامنه خدمت رسانی آن به کل جامعه است.

 حسینی با بیان اینکه طی چند مدت اخیر تفاهم نامه همکاری گسترده بین موسسه آموزش عالی زند و موسسه سرم سازی رازی به عنوان یکی از نهادهای مهم علمی  انجام شده است، ابراز کرد: این تفاهم نامه در زمینه بیوتکنولوژی است.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف موسسه ارتباط گیری با موسسات و مراکز مهم علمی کشور و جهان است که یکی از راهکارهای آن برگزاری همایش های مختلف با حضور دانشمندان، فرهیختگان، دانشگاه های بزرگ و مهم علمی است.

حسینی افزود: در همین راستا همایش زبان انگلیسی توسط معاونت پژوهشی در طی سال های گذشته برگزار شده است.

وی با بیان اینکه همایش آموزش و دستاورد های زبان انگلیسی یکی از اقدامات بزرگ موسسه است با اشاره به اهمیت یادگیری زبان به اندازه ای گفت:  امروز تعریف داشتن سواد به یادگیری یا تسلط به یک یا 2زبان مهم دنیا محسوب می شود.

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز با بیان اینکه زبان انگلیسی یکی از مهمترین زبان های دنیا و  زبان اصلی مقالات و متون علمی است، ابراز کرد: موسسه ما با همکاری دانشگاه شیراز و دیگر مراکز علمی اقدامات قابل توجهی انجام داده است که برگزاری این همایش  یکی از ثمرات آن است.

به دنبال گسترش  فعالیت های خود در سطح بین المللی هستیم

همچنین معاون پژوهشی موسسه آموزش عالی زند شیراز با بیان اینکه سال گذشته دومین همایش موسسه تحت عنوان نخستین همایش ملی دستاوردهای نوین در زبان انگلیسی برگزارشد، تصریح کرد: با برگزاری همایش موفق شدیم حمایت بسیاری از مراکز و نهاد های علمی و معتبر را در  شیراز  بدست آوریم.

شیوا صدیقی با بیان اینکه سال گذشته 300مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و توانستیم بسیاری از مقالات را در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه کنیم، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال دانشجویان و پژوهشگران در سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که موسسه آموزش عالی زند شیراز توانایی اجرای چنین برنامه هایی در سطح ملی را دارد و می تواند موفق باشد.

دبیر علمی دومین همایش ملی دستاوردهای نوین در آموزش، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی با اشاره به محورهای همایش در زمینه آموزش، مترجمی و زبان شناسی رایانشی گفت:  از جمله محورهای جشنواره است که در حال فعالیت است و  امیدواریم بتوانیم علاوه بر جذب محققان این حوزه، افراد علاقه مند بین رشته ای هم به این سمت گرایش پیدا کنند.

صدیقی با بیان اینکه موسسه آموزش عالی زند همواره در نظر دارد تا فعالیت های خود را در سطح بین المللی گسترش دهد، عنوان کرد: این رویداد فرصت مناسبی برای نشان دادن این تونایی است و دو دانشگاه مهم اندونزی و دانشگاه ترکیه در عرصه بین المللی از همایش حمایت می کنند.

وی گفت: موسسه آموزش عالی زند شیراز در زمینه زبان انگلیسی موفق است و زمینه ساز حضور کشورهای دیگر و محققان بین المللی در موسسه و همایش خواهد بود.

صدیقی با بیان اینکه دانشگاه های فردوسی مشهد، شهید چمران اهواز، جهرم و انجمن زبان شناسی از جمله مراکزی هستند که موفق شدیم با پیگیری های بسیار حامی معنوی موسسه و همایش ها باشند، ابراز کرد:امید است در حوزه پژوهشی کشور که اولویت و وظیفه مهم ما است گام های اساسی برداریم و بسیاری از دغدغه های کشور و نیازمندی ها را برطرف کنیم.

به گفته صدیقی این همایش ۱۶ شهریورماه برگزار می شود وعلاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند با مراجعه به سایت همایش تا تاریخ 27 خرداد ماه چیکده مقالات را و تا 7مرداد ماه اصل مقالات را ارسال کنند.

حمایت موسسات و دانشگاه ها از همایش نقطه قوت است

در ادامه نایب دبیر علمی همایش ملی دستاوردهای نوین در آموزش، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی گفت:کنفرانس ها نقش مهمی در برگزاری همایش ها دارد که یکی از آن ارتباط گیری بین محققان، اساتید و پژوهشگران است و می تواند رشد علمی را دربرگیرد.

ناصر رشیدی با بیان اینکه در حوزه های آموزش، زبان شناسی، ترجمه و ادبیات انگلیسی ما دارای اقدامات موثری برای ترویج زبان انگلیسی هستیم ، یادآور شد: استفاده از رایانه در زبان انگلیسی حوزه جدیدی است که در همایش پیش رو از آن به عنوان یک محور مهم استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: موسسات و دانشگاه هایی که از کنفرانس ما حمایت می کنند نقطه قوتی است تا برای جذب مخاطب موثر باشد و نشان می دهد که همایش ما دارای چه اهمیت و ارزش هایی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز