خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره تشریفات مدیران در استانداری فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۷۷۷

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس گفت: دوره تشریفات مدیران ویژه کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، هادی بستام با بیان این که برگزاری دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا از برنامه های مدیریت روابط عمومی در دوره جدید است، افزود: در دوره تشریفات مدیران، موضوعات مورد نیاز مدیران روابط عمومی در زمینه رعایت تشریفات فردی، تدریس شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس ادامه داد: در سال‌جاری برگزاری دوره های آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی و روابط عمومی توسعه بخش در دستورکار این اداره کل قرار دارد.

احمد یحیایی استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی و مدرس این دوره آموزشی در این باره نیز  گفت: تشریفات به معنای توجه و احترام بیشتر است و موجب تقویت ارتباطات سازمانی می شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتباطات غیرکلامی موثرتر از ارتباطات کلامی است، گفت: دلیل این تاثیر این است که ارتباطات غیرکلامی زودتر شروع می شود و ماندگارتر و به یاد ماندنی تر است.

وی با اشاره به این که تشریفات رسمی‌ترین و محترمانه ترین شکل رفتار انسانی است، افزود: در تشریفات باید بایدهای اخلاقی،  ادبی و حقوقی مورد توجه قرار گیرد.

این استاد ارتباطات با تاکید بر اینکه تشریفات به معنای تجملات نیست، گفت: تشریفات به معنای آداب دانی است و کمک می‌کند تا ارتباطات برون سازمانی بهتری شکل بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز