خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر کار؛

ضرغام صادقی قائم مقام وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۷۱۷

بــا حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضرغام صادقی به سمت معاون امور مجلس، حقوقی و استان های این وزارتخانه و قائم مقام وزیر منصوب شد.

به گزارش ایلنا در حکم حجت الله عبدالمالکی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها منصوب می نمایم. امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.

 ضرغام صادقی دارای دکترای تخصصی و پزشک متخصص بیماری های شغلی و محیطی است و در سوابق این آزاده، جانباز و فرزند شهید عضویت در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نایب رئیس اول اتحادیه بین المجالس جهانی، معاون هماهنگی و نظارت پارلمانی رئیس جمهور، رئیس هیات مدیره بهداشت و درمان وزارت نفت، مشاور وزیر نفت در امور سلامت، عضو شورای عالی نظام پزشکی و هلال احمر، عضو هیات امنای تامین اجتماعی کشور، رئیس مرکز تحقیقات سلامت کار و محیط وزارت نفت، قائم مقام پارلمانی وزارت بهداشت، معاون حقوقی برنامه ریزی و پارلمانی هلال احمر کشور، مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی پارلمانی رئیس جمهور، مشاور اجرایی وزیر بهداشت دیده می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز