خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۳۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۶۷۶

مدیر کل بهزیستی فارس گفت: محدودیت‌های زمانی پرداخت کمک هزینه بیمه‌ای مددجویان رفع و بیش از ۳۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی فارس ایجاد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس سید محمد صادق کشفی نژاد افزود: ۱۶۸ میلیارد ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال مددجویان در سال‌جاری اختصاص یافته است که ۲۱ میلیارد ریال تاکنون در این زمینه هزینه شده است.

مدیرکل اداره بهزیستی فارس ادامه داد:در زمینه تسهیل اشتغال مددجویان علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه کم‌بهره که با سقف یک میلیارد ریال به هر مددجو ارائه می‌شود، پرداخت کمک هزینه ی بیمه تامین اجتماعی خود اشتغالی نیز انجام می شود که تاکنون با محدودیت زمانی ۵ سال برای هر مددجو مواجه بودیم و  این محدودیت در دستورالعمل جدید برای افراد دارای معلولیت برطرف شده است.

کشفی نژاد گفت:در سال ٩٩ مبلغی بالغ بر ١۵میلیارد تومان کمک هزینه بیمه تامین اجتماعی به سه هزار و ٢۵٢نفر از مددجویان پرداخت شده است.

خانه دار شدن ١٢٠٠مددجوی بهزیستی در استان فارس

مدیرکل بهزیستی فارس بیان کرد: محدودیت استفاده از تسهیلات کم بهره و مشوق بیمه‌ای به صورت همزمان برای کارفرمایان نیز با پیگیری‌های معاونت مشارکت ها و اشتغال بهزیستی برطرف شده است و هم اکنون کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را مشغول به کار می کنند هم از وام کم بهره و هم از کمک هزینه بیمه برخوردار می شوند.

وی عنوان کرد: در زمینه مسکن مددجویی نیز بهزیستی فارس در سال جاری ۱۲۰۰ واحد مسکونی در استان به مددجویان واگذار می کند و ۷۵ میلیارد تومان اعتبار جهت خانه دار شدن مددجویان هزینه کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز