خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر شیراز خبر داد؛

همکاری شهرداری در طرح واکسیناسیون سیار علیه کرونا در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۶۶

نایب رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به همکاری شهرداری در واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کروناویروس، از اختصاص سه دستگاه اتوبوس شهرداری این کلانشهر به طرح واکسیناسیون سیار برای پوشش مناطق محروم و کم برخوردار این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، سید احسان اصنافی با اشاره به لزوم تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در شیراز، اظهار کرد: با توجه به تأثیر مثبت واکسن در روند شیوع بیماری، باید در تزریق واکسن به گروه‌های هدف تسریع شود.

اصنافی واکسیناسیون را مهم‌ترین ابزار برای مقابله با کرونا دانست و گفت: از آنجا که مردم از محدودیت‌های دراز مدت کرونایی به ستوه آمده‌اند و اقتصاد خانوار در خطر شدیدی قرار گرفته، موضوع واکسیناسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

عضو شورای شهر شیراز با تاکید بر لزوم کمک و همراهی مدیریت شهری برای تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در این کلانشهر، گفت: سه دستگاه اتوبوس مگاترانس سه محور شهرداری شیراز به منظور اجرای طرح مشترک واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفته است.

به گفته اصنافی، این اتوبوس‌ها مناسب سازی و به امکانات لازم برای واکسیناسیون تجهیز شده تا به منظور واکسیناسیون کرونای ساکنین مناطق محروم و کم برخوردار شهر شیراز مورد استفاده قرار گیرند.

وی با اشاره هزینه تجهیز این اتوبوس‌ها، عنوان کرد: هزینه تجهیز و مناسب سازی هر اتوبوس دو میلیارد ریال بوده است.

نایب رئیس شورای شهر شیراز اضافه کرد: قابلیت جابجایی و تردد آسان در سطح شهر برای اعزام تیم پزشکی به مناطق مختلف شهر از ویژگی مهم این طرح است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز