خبرگزاری کار ایران

سردار سجادیان:

امروزه مهمترین سلاح در برابر هجمه فرهنگی دشمن " امر به معروف و نهی از منکر " است

کد خبر : ۱۱۳۳۵۸

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی را به بهانه تصرف خاک میهن ما آغاز کردند اما هدف اصلی آنان گرفتن دین، ایمان و همبستگی مردم ما بود.

ایلنا: فرمانده انتظامی فارس صداقت و حضور مؤثر در صحنه‌های انقلاب را از مؤلفه‌های بسیج برشمرد و گفت: امروزه مهم‌ترین سلاح در برابر هجمه فرهنگی دشمن «امر به معروف و نهی از منکر» است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سیروس سجادیان در جمع هیئت عاشقان ولایت شهرستان شیراز، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی را به بهانه تصرف خاک میهن ما آغاز کردند اما هدف اصلی آنان گرفتن دین، ایمان و همبستگی مردم ما بود.

وی ادامه داد: همه دشمنان ما در دنیا برای عملی کردن نیت شوم خود، دست در دست هم دادند، اما سلحشوری، قدرت ایمان و ولایتمداری رزمندگان اسلام به ویژه بسیجیان جان بر کف که بیشترین نقش را در دفاع مقدس داشتند، سبب پیروزی و مانع دست یابی دشمن به اهداف پلیدش شد.

فرمانده انتظامی فارس، صداقت و حضور مؤثر در صحنه‌های انقلاب را از مؤلفه‌های بسیجی بودن برشمرد و افزود: در دوران دفاع مقدس بسیجیان جان خود را برای دفاع از دین، ارزشهای انقلاب اسلامی و میهن خود فدا کردند، اما اکنون در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مهم‌ترین وظیفه بسیج انجام فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» است.

سجادیان در ادامه به تشریح شیوه‌های دشمن در جنگ نرم پرداخت و گفت: اگر امروز در جامعه معضل اجتماعی را مشاهده کنیم باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن سنگری را فتح کرده است.

وی با بیان اینکه امروز تاکتیک‌ها و ابزار جنگی دشمن تغییر کرده و سربازان دشمن و فرماندهی در صحنه عوض شده است تصریح کرد: امروز فرماندهی در جنگ نرم و ماشه شلیک سلاح دشمنان در دست خود افراد است و سربازان دشمن کسانی هستند که از ابزار دشمن برای تهاجم فرهنگی استفاده می‌کنند و مهم‌ترین سلاح دشمن ماهواره است.

فرمانده انتظامی فارس شرط پیروزی بر دشمن را در این نبرد داشتن بصیرت بیان کرد و گفت: آنچه لازمه کار در برابر هجمه فرهنگی دشمن است داشتن آگاهی، بصیرت و انجام فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» است.

سجادیان خاطر نشان کرد: شهدا «جامعه ایمانی» را برای ما به ارمغان آوردند و اکنون وظیفه ما حفظ و تقویت «جامعه ایمانی» و آشنا کردن افراد اینجامعه با هجمه فرهنگی دشمن است.

وی اظهار کرد: برای موفقیت در این کار می‌بایست فرد از خود شروع کند و اگر نقیصه‌ای درون خود دارد اصلاح کند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: در «جامعه ایمانی» پس از فرد، اصلاح خانواده، سپس اجتماع و در ‌‌نهایت جامعه می‌بایست مورد توجه قرار گیرد که سرآمد این امر تامین «امنیت اجتماعی» است.

سجادیان ضمن تاکید برضرورت انجام فریضه «امر به معروف و نهی از منکر»، ‌برخورد با فعل بجای برخورد با فاعل را رمز موفقیت در انجام این فریضه دانست و گفت: برای اثر گذاری می‌بایست با لحنی لین، خوبی‌های فرد را به وی یادآور شویم تا فرد خود متوجه رفتار و یا کردار ناثوابش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز