خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس:

دو باند قاچاق اسلحه در فارس منهدم شد

کد خبر : ۱۱۲۵۹۹

عده‌ای از آزاد بودن تقاضای خرید اسلحه سوء استفاده کرده و به خرید و فروش غیر مجاز و قاچاق اسلحه می‌پرداختند لذا برخورد با این پدیده در دستور کار نیروی انتظامی بوده و هست.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در جمع خبرنگاران از انهدام دو باند قاچاق اسلحه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سیروس سجادیان با اشاره به اینکه به دلیل حضور عشایر و وجود صنعت کشاورزی و دامپروری فارس از قدیم محل قاچاق اسلحه غیر بوده افزود: عده‌ای از آزاد بودن تقاضای خرید اسلحه سوء استفاده کرده و به خرید و فروش غیر مجاز و قاچاق اسلحه می‌پرداختند لذا برخورد با این پدیده در دستور کار نیروی انتظامی بوده و هست.

سجادیان ادامه داد: در همین رابطه با استفاده از شیوه اطلاعاتی و نفوذ در تشکیلات قاچاقچیان اسلحه در ‌‌نهایت در هفته گذشته این نیرو موفق به کشف و انهدام دو باند قاچاق اسلحه شد که از این باند ۹۲ قبضه انواع اسلحه کشف و ضبط شد همچنین ۸ نفر دستگیر و به مراجع ذی صلاح شدند.

رئیس پلیس استان فارس گفت: باند مذکور اسلحه‌ها را از استان‌های شمال غرب و غرب کشور و در باک و بدنه خودرو‌ها جاسازی کرده و به استان فارس می‌آوردند که در دو عملیات جداگانه به دام ماموران افتادند وی همچنین از دستگیری یک نفر خریدار در این رابطه خبر داد.

سجادیان ضمن اشاره به سن افراد دستگیر شده که بین ۲۴ تا ۴۰ سال بوده اظهار داشت: ۲ نفر از دستگیر شدگان دارای سابقه قاچاق مواد مخدر نیز هستند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: کسانی که قصد قاچاق اسلحه به استان فارس را دارند باید بدانند که این استان محل امنی برایشان نیست و نیروی انتظامی با استفاده از ابزارهای بروز آنان را متلاشی خواهد کرد.

وی در پایان گفت: از ابتدای امسال ۱۱ باند قاچاق سلاح در فارس شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش کشف و انهدام را داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز