خبرگزاری کار ایران

طی حکمی؛

احمدرضا بابلی سرپرست جدید هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس فارس شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۰۶

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون سرپرست هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان فارس منصوب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس،با حکم هاشم اسکندری راد ، احمدرضا بابلی به عنوان سرپرست هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس فارس منصوب شد.

در حکم رئیس فدراسیون آمده است :

به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان سرپرست هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان فارس به مدت ۳ ماه از تاریخ ۲۳ مراد ماه 1400 منصوب می‌کنم. امید است با اتکال به پروردگار متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) ضمن اداره امور هیأت مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را ظرف این مدت فراهم فرمایید.

احمدرضا بابلی در کارنامه خود دبیری هیأت دوچرخه سواری فارس و مسئول کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی هیات پزشکی ورزشی استان را نیز دارد.

بابلی، که پیش از این مسئولیت روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان فارس را عهده‌دار بوده، یکی از خبرنگاران فعال در این استان و مسئول خبرگزاری آریا در فارس است.

سرپرست هیأت بیلیارد استان فارس، طی این سه ماه، باید علاوه بر اداره امور هیئت یاد شده، زمینه برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس را با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس، فراهم کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز