خبرگزاری کار ایران

سردار سجادیان:

ساعت محدوده ترافیکی مناسب شیراز نیست

کد خبر : ۱۱۱۲۳۱

نیروی انتظامی، شهرداری و راه و شهرسازی سه ضلع یک مثلثهستند که با هماهنگی و اتحاد مشکلات را برطرف کنند.

ایلنا: فرمانده انتظامی فارس گفت: مدیریت واحد باعثایجاد موفقیت در مباحثترافیکی و تصادفات می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سیروس سجادیان ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان فارس افزود: نیروی انتظامی، شهرداری و راه و شهرسازی سه ضلع یک مثلثهستند که با هماهنگی و اتحاد مشکلات را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: اولویت اصلی، مشخص شدن مشکلات است و سپس باید راهکارهای صحیح برای آن پیدا کرد و مهم این است که از فرافکنی دست برداریم.

فرمانده انتظامی فارس یادآور شد: تلاش شهرداری و راه و شهرسازی در جاده و شهر‌ها بر هیچکس پوشیده نیست، اما باید به دنبال این باشیم که به چه دلیل همچنان مشکلات ترافیکی و تصادفات وجود دارد.

سردار سجادیان تاکید کرد: اولین مقصر ترافیک و تصادفات پلیس است زیرا در مقابل دیدگان مردم قرار دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه مدیریت شهری و ترافیکی دچار بحران مدیریت هستیم و اگر درخواست رفع این مشکلات را داریم باید از این بحران خارج شویم.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: برای رفع مشکلات حرکت‌های جهادی لازم است.

سردار سجادیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ساعت اجرای طرح محدوده ترافیکی شیراز کار‌شناسی شده نیست، گفت: طبق اعلام انجام شده ساعت شروع محدوده ترافیکی از ۶ صبح تا ۱۵ است در حالیکه عمده ترافیک شیراز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.

وی یادآور شد: کار‌ها باید کار‌شناسی شده باشد و اجرایی کردن این طرح‌ها باید با دقت همراه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز