خبرگزاری کار ایران

بیانیه بسیج رسانه استان فارس به رئیس جمهور منتخب

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۳۹

بسیج رسانه فارس در بیانیه‌ای که خطاب به رئیس جمهوری منتخب نوشت اعلام کرد: انتخابات ریاست جمهوری ۲۸خرداد ۱۴۰۰فصلی نوین در حیات پر برکت انقلاب اسلامی قلمداد می شود.

به گزارش ایلنا در بخشی از  این بیانیه آمده است: « بسیج رسانه استان فارس برای تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی به ریاست آیت الله رئیسی، تکلیف خود می داند که با رصد دقیق مسائل، در تشکیل چنین کابینه ای منفعل نبوده و از همه توان و ظرفیت خود برای یاری جبهه انقلاب استفاده کند.بدیهی است که در تشکیل دولت ها همواره افراد و گروههایی با القاب و عناوین مختلف، سعی در نفوذ در دولت و نشاندن مهره های خود در کابینه دارند که رد پای این افراد (که هر لحظه به شکلی در می آیند! )در فضای تبلیغاتی پیش از انتخابات مشهود بود؛ افرادی که هیچ گاه دغدغه مردم و انقلاب را نداشته اما متاسفانه از همگان بیشتر از سفره انقلاب متنعم شده اند.

  انتظار به حق ما از رئیس جمهور منتخب این است که در تشکیل کابینه، با بها دادن به نیروهای خوش سابقه و دلسوز و کسانی که امتحان خود را در عقبه های سخت انقلاب پس داده اند، جلو رانت خواری و سهم خواهی جریان های فرصت طلب را از همین ابتدا گرفته و در به کارگیری وزرا و مدیران ارشد، با شناخت و آگاهی کامل تحت تاثیرات سوء آنها قرار نگیرد.

 به نظر می رسد در استان پهناور و استراتژیک فارس نیز متناسب با حساسیت هایش، این دقت و هوشیاری در انتصاب مدیران کارآمد باید دوچندان باشد چراکه این استان سالهاست از سوء تدبیرها در این مساله مهم ضربه های بسیار خورده است.بنابراین انتظار می رود افرادی که در انتصاب مدیران ارشد استان فارس نقش ایفا می کنند، خود و عملکردشان نیز در تراز انقلاب اسلامی و نگاه بلند رئیس جمهور محترم به مسائل کشور باشد تا جلوی بکارگیری افراد ناکارآمد و ضعیف در پست های مدیریتی گرفته شود.  

امید است رئیس جمهور منتخب مردم و کابینه اش با تشکیل دولتی مقتدر، ضمن جبران عقب ماندگی ها به ویژه در سال های اخیر، بتوانند در حل مشکلات مردم و پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی کارنام‌های درخشان از خود به جا بگذارند. »

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز