خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس خبر داد؛

به‌کارگیری 130 نفر از مهارت آموختگان فنی و حرفه ای در شرکت فاتح صنعت کیمیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۲۰۶

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، یکصد و سی نفر از مهارت آموختگان آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های جوشکاری، تراشکاری و نرم افزار های صنعتی در شرکت بزرگ فاتح صنعت کیمیا به‌کار گیری شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای فارس حشمت الله کوشکی بیان داشت: جذب این تعداد نیروی مهارت دیده بر اساس تفاهنمامه اسفند ماه سال گذشته بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس و شرکت فاتح صنعت کیمیا صورت پذیرفت. وی خاطر نشان کرد: در فاز بعدی دویست نفر از نیرو های آماده به کار که در آزمون های ورودی آن شرکت حضور یافته اند، پس از جبران کمبود مهارت از طریق حضور در دوره های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد، جذب آن شرکت خواهند شد. 

این مقام مسئول با بیان اینکه آموزش این تعداد نیرو بر اساس سفارش محوری صورت می پذیرد اذعان کرد: بر اساس تفاهمنامه سال گذشته آموزش فنی و حرفه ای استان وظیفه مهارت آموزی به یک هزار نفر از نیروهای مورد نیاز شرکت فاتح صنعت کیمیا در حرفه های جوشکاری، تراشکاری، سی ان سی، مونتاژ و صنایع فلزی را بر عهده دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز