خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر لامرد، درگذشت فرزند دبیرکل خانه کارگر ایران را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۴۷

دبیر و هیئت اجرایی خانه کارگر شهرستان لامرد استان فارس با صدور پیامی، درگذشت «طه محجوب» از فعالان و خادمان قرآنی و فرزند علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت دبیر و هیئت اجرایی خانه کارگر شهرستان لامرد در پی درگذشت این فعال قرآنی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای مهندس علیرضا محجوب (دبیرکل محترم خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران)

درگذشت تاسف بار فرزند دلبندتان، زنده یاد «طه محجوب» موجب تاثر و تالم فراوان شد.

زنده یاد «طه»؛ جوانی خوش‌فکر، خلاق، سخت‌کوش و بااخلاق که از هیچ، کوه می‌ساخت و با فعالیت چشمگیر در گسترش فعالیت‌های قرآنی مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن خانه کارگر  سراسر کشور از جمله لامرد و دیگر مراکز استانی و شهرستانی، خدمات موثر و ارزشمندی به یادگار گذاشت. 

بدون تردید اجرای ایده‌های نو و برنامه‌های گسترده ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در سراسر کشور و همت ستودنی این زنده یاد در آشنا کردن نوجوانان و جوانان با آموزه های دینی و معارف اسلامی و تلاش فراوان برای تربیت هزاران مربی قرآنی، ره‌توشه بسیار ارزشمندی برای آخرت او خواهد بود.

در این غم بزرگ شریکیم و این ضایعه دردناک را به حضرتعالی و خانواده مکرم بویژه فرزندان و همسر بزرگوار زنده یاد طه محجوب، فعالان قرآنی و همکاران عزیز در دارالقرآن خانه کارگر کشور تسلیت می‌گوییم. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای شما و جمیع بستگان داغدار، شکیبایی آرزومندیم.»

به گزارش ایلنا، «طه محجوب» در سن ۳۷ سالگی، مدیرعامل موسسه آموزشی فرهنگی برهان علم و معرفت ، صبح امروز (۳۰ خرداد ماه) درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز