خبرگزاری کار ایران

دبیر چهارمین کنگره بین المللی رانیولوژی:

ایران در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی پایتخت جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۴۹

این کنگره که با همکاری انجمن علمی رانیولوژی ایران و متخصصین گوش و حلق و بینی درتهران برگزار می‌شود، مورد تایید جامعه جراحان پلاستیک صورت اروپا و انجمن جراحان پلاستیک آسیاست و به لحاظ علمی زیر نظر آنان برگزار می‌شود.

ایلنا: چهارمین کنگره بین المللی رانیولوژی بینی، سینوس و جراحی پلاستیک صورت از ۱هفدهم لغایت نوزدهم ماه امسال در محل سالن همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، دبیر چهارمین کنگره بین المللی رانیولوژی صبح امروز(یکشنبه) در نشست خبری و با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف استان فارس گفت: این کنگره که با همکاری انجمن علمی رانیولوژی ایران و متخصصین گوش و حلق و بینی درتهران برگزار می‌شود، مورد تایید جامعه جراحان پلاستیک صورت اروپا و انجمن جراحان پلاستیک آسیاست و به لحاظ علمی زیر نظر آنان برگزار می‌شود.

دکتر علیرضا مصباحی با اشاره به شرکت بیش از ۱۲ گروه صاحب نظر در زمینه تخصص بینی و سینوس و جراحی پلاستیک صورت برای اولین بار از کشورهای سوئیس، پرتغال، ایتالیا، آمریکا، مصر، کانادا، بلژِیک، ترکیه، عمان، عراق و تعدادی از متخصصین کشور‌های منطقه گفت: دعوت از این تعداد مهمان برای اولین بار است که صورت می‌گیرد.

وی گروه هدف این کنگره را تمام متخصصین گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک صورت و سرو گردن و مغز و اعصاب، چشم پزشکان و پزشکان عمومی و خانواده برشمرد و افزود کنگره طی ۳ روز و از ساعت ۷ و نیم صبح تا ۷ عصر همزمان در سه سالن با سه موضوع مختلف شامل موضوعات علمی، سخنرانی و بررسی مقالات ارسالی برقرار است.

دبیر انجمن رانیولوژی استان فارس، با بیان این نکته که ایران پایتخت جهان از نظر جراحی پلاستیک و زیبایی بینی محسوب می‌شود افزود: البته از نظر کیفیت و کمیت نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد که این می‌تواند در بحثجذب توریست پزشکی بسیار مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز