خبرگزاری کار ایران

از سوی مختاری؛

برنامه‌های هفته بسیج کارگری در فارس اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۴۷

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه فجر فارس برنامه‌های هفته بسیج کارگری در این استان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس، محمدجواد مختاری با بیان اینکه تعداد 30 برنامه شاخص با محوریت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات اجرا می‌شوند، گفت: در تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه برنامه‌ای جهت بازدید از واحدهای تولیدی به‌منظور احصای موانع تولید و تلاش برای ارتقای سلامت و ایمنی کارگران در شهرک صنعتی خواهیم داشت.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه فجر فارس ادامه داد: در روز 6 اردیبهشت‌ماه نیز برنامه‌هایی نظیر دیدار با کارگران حاشیه‌نشین شهر و رانندگان کارگر، برپایی نشست‌های بصیرتی به‌صورت وبینار و در بستر فضای مجازی با سخنرانی جانشین فرماندهی سپاه فجر در امور اقشار بسیج خواهیم داشت. 

وی، دیدار با خانواده شهید غواصی و تهیه مستند از این شهید کارگر که مدافع حرم هم هستند، برپایی همایش نقش زن در تولید و بازدید از فعالیت‌های زنان کارگر در کارخانجات شیراز و زرقان در روز 7 اردیبهشت‌ماه را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

مختاری بیان کرد: در روز 8 اردیبهشت‌ماه نیز در راستای اجرای طرح شهید کریمی و به‌منظور رفع موانع تولید برنامه بازدید از واحدهای صنعتی، حضور در رسانه ملی و بیان عملکرد و نقش سازمان بسیج کارگری و کارخانجات در تحقق شعار سال و غیره را انجام خواهیم داد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه فجر فارس از رفع مشکل بیش از 90 کارخانه تولیدی در سال گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: در روز 9 اردیبهشت‌ماه نیز که به‌نام روز قشر بسیج کارگری نام‌گذاری شده است برنامه دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا در شیراز و شهرستان‌‌ها خواهیم داشت. 

وی از پخش سراسری دعای فرج در سراسر نقاط استان در ساعت 12 ظهر روز 10 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در روز 11 اردیبهشت‌ماه نیز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته بسیج کارگری یعنی اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه به‌منظور توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب‌دیده از کرونا اجرا خواهد شد که این برنامه با همکاری هیئات مذهبی و فرماندهان حوزه‌های محلات شهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز