خبرگزاری کار ایران

یک فعال حوزه بیمه عنوان کرد؛

جای خالی بیمه های زندگی در سبد خانوارها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۰۲۹

مدیر فروش دفتر منطقه ای جنوب کشور بیمه باران بیان کرد: تاکنون بیمه های زندگی آن گونه که باید جایگاه ویژه خود را در سبد زندگی یک خانواده پیدا نکرده اند و این موضوع دلایل بسیاری دارد.

به گزارش ایلنا غلام رضا محمد شاهی با بیان اینکه بیمه های زندگی در سه حوزه بیمه زندگی به شرط حیات، بیمه به شرط فوت و بیمه عمر و سرمایه گذاری به صورت های مختلف تقسیم می شوند، افزود: بیمه زندگی به شرط حیات یا طرح ترنم تنها طرح انحصاری شرکت بیمه باران است و بیمه به شرط فوت، بیمه هایی است که با پرداخت حق بیمه می توانند باتوجه به محاسبه شرایط و هزینه های زندگی، هزینه های اداری و حق بازاریابی تعیین می شود که در صورت فوت شخص یک غرامت به وارث و یا شخص ثالث که خود فرد در بیمه نامه تعیین می کند تخصیص می یابد. 

وی با تأکید بر اینکه تضمین سرمایه در بیمه زندگی ترنم باران وجود دارد و تمامی مبلغی که فرد سپرده گذاری می کند به صورت کامل توسط شرکت بیمه مرکزی تضمین می شود و محدودیتی نخواهد داشت، اضافه کرد: در ۹ ماه اول سال ۹۹ به صورت علی الحساب ۴۷ درصد سود شرکت به سپرده گذار تعلق گرفته است.

مدیر فروش دفتر منطقه ای جنوب کشور بیمه باران گفت: این شرکت اولین شرکت بیمه ای است که در حوزه  سرمایه گذاری فعالیت می کند و در بازارهای مالی فعالیت گسترده ای دارد و با نام انحصاری بیمه نامه ترنم در بازار عرضه می شود و طرح های یک تا ۵ ساله دارد که اصل سرمایه و بسته به نوع انتخاب بسته ها بین ۱۰ تا ۱۶ درصد سود علی الحساب یا سود تضمینی دارد که سود مرکب و سود مشارکت را شامل می شود.

محمد شاهی ابراز داشت: همه سرمایه گذاری ها توسط شرکت بیمه باران انجام می شود و تخصص این شرکت فعالیت در حوزه بورس و یا صنایع مادر است و تخصص شرکت بیمه باران که عمده سهامداران آن، شرکت های بزرگ بورسی از قبیل دانایان فارس، شرکت آب-خاک- توسعه و سرمایه است که دارای قدمت بسیاری در حوزه سرمایه گذاری در بورس هستند.

او در خصوص تضمین اصل پرداخت سرمایه گذار در طرح های بیمه ای این شرکت گفت: اصل سرمایه توسط بیمه مرکزی که بانی این طرح و شرکت بیمه باران که مجری آن است توسط بیمه مرکزی اصل سرمایه و بسته به نوع انتخاب سبد سرمایه گذار، اصل سرمایه به علاوه سود تضمین می شود. این در حالیست که تخصص شرکت و سهامداران شرکت بیمه باران در حوزه بورس می باشد، در شرایط فعلی بسیاری از شرکت های بزرگ بورسی سود کرده اند و افرادی که تخصص کافی نداشتند و با مبالغ ۲ یا ۵ میلیونی وارد بورس شدند ضرر کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز