خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه فارس خبر داد:

برگزاری همایش روسای کمیسیون‌های کارآموزی مرکز وکلا در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۴۸۱

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان فارس گفت: شیراز میزبان همایش سراسری روسای کمیسیون‌های کارآموزی این مرکز خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حسن عبدلیان‌پور گفت: نخستین همایش سراسری روسای کمیسیون های کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه با حضور نمایندگان ۳۱ استان در روزهای نهم و دهم بهمن امسال در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش دکتر بهادری رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه و دکتر قانع رئیس کمسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه کشور به عنوان میهمان ویژه حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس گفت: این همایش ۲ روزه به صورت عمومی و تخصصی در سالن اجلاس و همایش های دادگستری استان فارس در خیابان خبرنگار شهر شیراز برگزار می‌شود.

عبدلیان‌پور افزود: با توجه به عملکرد خوب استان فارس و وجود کارآموزان فعالی که دوره‌های آموزشی مربوطه را به خوبی طی کرده بودند، این میزبانی به شیراز داده شده است.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه فارس گفت: طبق برنامه های پیش بینی شده، صبح پنج شنبه نهم بهمن ماه یک همایش کلی و عمومی خواهیم داشت و بعدازظهر پنجشنبه ۹ بهمن و صبح جمعه ۱۰بهمن، کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز