خبرگزاری کار ایران

آزادی ١١٠ زندانی جرائم غیرعمد فارس به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۵۷

فرمانده سپاه فجر فارس از آزادی ١١٠ زندانی جرائم غیرعمد از ندامتگاه‌های این استان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، خبر داد.

به گزارش ایلنا سردار یدالله بوعلی در ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در فارس، گفت: میزان بدهی این زندانیان جرائم مالی غیرعمد که زمینه آزادی آنان فراهم شده، مبلغ ٥ میلیارد و ٦٤٥ میلیون تومان بوده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌هایی درون سازمانی برای جامعه پیش‌بینی شده که تا ٢٢ بهمن اجرایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه عمده برنامه‌ها در فضای مجازی اجرایی می‌شود، از برگزاری جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها در دو بخش با همکاری سپاه خبر داد و افزود: این جشنواره در قالب پویانمایی، نرم افزار، پوستر و فیلم کوتاه و با موضوعاتی چون “ما ملت امام حسینیم”، “ما ملت شهادتیم” در ۷ دی ماه برگزار خواهد شد و پخش زنده آن در صدا و سیمای مرکز فارس نیز پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه حدود ٦٠ میلیون تومان جایزه پیش‌بینی شده است.

به گفته بوعلی، جمع آوری امضای دیجیتال از طریق فضای مجازی به صورت ملی و با موضوعات «نه به مذاکره»، «خروج آمریکا از منطقه»، «مکتب سلیمانی» و «انتقام سخت» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.

او برگزاری مسابقه مجازی با محوریت وصیت نامه شهید سلیمانی و با مشارکت سپاه وکمیته امداد و پیش‌بینی اهدای٣٠ میلیون تومان جایزه را از دیگر برنامه‌ها ذکر و عنوان کرد: در سطح دانش آموزی نیز برنامه‌ای تحت عنوان «چهره بیداری» با مشارکت ۲۵ هزار دانش آموز، ٢٥٠ مدرسه و ٧٥٠ مربی پیش‌بینی شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز