خبرگزاری کار ایران

زارع خبر داد:

تداوم کمک‌های مومنانه با اهدای ۳۰۰ فریم عینک طبی به دانش‌آموزان شیرازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۱۴۲

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فجر گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه یکی از خیران، ۳۰۰ فریم عینک طبی رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می دهد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حبیب زارع با اشاره به راه‌اندازی مجمع خیرین بسیج، اظهار داشت: با تشکیل این مجمع برای حمایت دانش‌آموزان نیازمند، تبلت و گوشی هوشمند تهیه و با انتخاب دانش آموزان، در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

وی بیان کرد: این ستاد همگام با دیگر نواحی و مراکز بسیج و سپاه در سراسر استان فارس در سطح گسترده و در طی ۳ مرحله اقدام به جمع‌آوری اقلام و مایحتاج مورد نیاز اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار جامعه در قالب کمک‌های مؤمنانه کرده است.

زارع گفت: در مرحله نخست کمک‌های مؤمنانه که از عید قربان تا غدیر آغاز گردید، ۲۸ هزار و ۲۵۷ بسته معیشتی، ۱۲ هزار و ۵۷۵ مواد غذایی، ۹۲ مورد جهیزیه ، ۵۳۰ بسته لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش ۲۹۰ عدد، ۱۶ هزار و ۳۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، مایع ضدعفونی کننده و ۲۵۰ کارت هدیه ۲۵۰ هزار تومانی به نیازمندان اهدا شده است.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فجر بیان داشت: در  مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه، مقادیر قابل توجهی اقلام مورد نیاز شامل بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر و دیگر مایحتاج ضروری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

زارع در مورد مرحله سوم این طرح که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، خاطرنشان کرد: توزیع ۲۸۳ هزارو ۶۰۰ ماسک، ۷ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی، ۸ مورد جهیزیه، ۴ دستگاه کولر، ۳ عدد آب‌گرمکن، بخاری، تهیه دارو به مبلغ ۳۰ میلیون ریال ، ذبح ۲۱ راس گوسفند، هزار و ۱۰۰ بسته مواد غذایی، ۳۰ مورد ساخت، تعمیر و رنگ آمیزی مسکن محرومان، و ۴۰ عنوان خدمت به کشاورزان از جمله خدمات ارائه شده به نیازمندان است.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فجر با اشاره به اهدای ۳۰۰ فریم عینک طبی توسط نیک اندیش شیرازی، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند پس از دریافت حواله از سوی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فجر به مجتمع زیتون نزد میلاد جیحانی یکی از خیران نیک اندیش مراجعه و با سلیقه خود فریم عینک طبی دریافت کنند.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی ۱۵ دسته عزاداری از سوی مداحان در مناطق محروم، تعمیرات تخصصی گوشی همراه، و تبلت به صورت رایگان از سوی بسیج اصناف، ارائه خدمات دندانپزشکی به ۹۶۰ زندانی ، ۴۸ مورد اهدای خون ۹ هزار و ۷۵۰ مشاوره رایگان توسط بسیج حقوقدانان از دیگر برنامه‌های در دست اجرای ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فجر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز